Gå til innhold

Hjelp og tips til køståing den 13.12


DaddyDrunk

Anbefalte innlegg

Viktig oppdatering vedrørende salget av Playstation 4! Fredag 13. desember kommer neste levering av PS4 hos Elkjøp. Denne gangen kommer konsollen i en pakke sammen med spillet «Killzone: Shadow Fall». Det er et meget begrenset antall vi får inn, så det kan lønne seg å være ute i god tid. Vi vil oppfordre deg å på forhånd sjekke med din lokale Elkjøp-butikk hvor mange spill de får inn. Vi kan ikke garantere at man får skaffet seg PS4, selv med tidlig oppmøte. NB! Spillet har 18års aldersgrense!

 

Fra elkjøp sin facebook https://www.facebook.com/elkjop

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva med de som har vært innom butikkene og forhåndsbestilt ? Vil de gå før køståerne 13.des eller får de restene etter køståerne?

 

Så vidt jeg har fått med meg er det kun de butikkene som spesifikt har hatt forhåndsbestilling av Killzone-pakken som vil holde av disse. Lefdal er eneste jeg har sett som prøver å få til en kvasi-løsning ved at de ringer de som står på liste og spør om de vil bytte til Killzone-pakken..

 

Elkjøp og Expert behandler disse pakkene som en ekstra-levering som de ikke regnet med og selger de kun til køståerne..

Lenke til kommentar

Var nr 14 av 13 konsoller 29. november. Denne gangen tar jeg ingen sjanser og møter opp rundt midnatt. Har fått bekreftet fra elkjøp skien at de ikke tar inn forhåndsbestillinger og at det er førstemann til mølla, som forrige gang. Elkjøp skien får 15 Killzone bundler

Endret av BuerN0R
Lenke til kommentar

Var nr 14 av 13 konsoller 29. november. Denne gangen tar jeg ingen sjanser og møter opp rundt midnatt. Har fått bekreftet fra elkjøp skien at de ikke tar inn forhåndsbestillinger og at det er førstemann til mølla, som forrige gang. Elkjøp skien får 15 Killzone bundler

13 sist, høres ut som to ansatte kjøpe ;) skal stille meg i kø jeg også, men vet ikke om jeg orker midnatt. 05.00 kanskje... Men nå er det i alle fall kjekt og vite det er 15 stk. Kommer jeg, og det står 15 i kø allerede, kan jeg bare snu :)

Endret av kondis
Lenke til kommentar

Noe som forøvrig er lurt å gjøre dersom du møter opp tidlig er å ta et bilde eller filme filme alle som er komt å stilt seg i kø, da også deg selv. somme folk er umåtelig frekke å kan komme å si at de var først om de kommer der dalsende et par timer etter dere. Er spesielt en problemstilling om butikken ligger i et senter som ikke har åpne dører når dere møter opp å stiller i kø , når dørene først åpner kan det fort bli litt kaos, å det systeme dere en gang hadde blir da borte. Om det blir noen uenigheter om hvem som var først , drar du bare fram filmen og viser til vedkommende som eventuelt deler ut biletter.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...