Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg driver å skal lage meg en fotoblogg.

Jeg har kjøpt domene-navn hos one.com og bruker wordpress via one.com.

Jeg hadde lyst på ett annet theme enn det de hadde,så jeg kjøpte ett hos Themeforest.Lurer på om jeg har gjort noe dumt der,for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det themet frem på min wp-side.

Jeg bruker mac os x forresten.

Noen som kan hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du at det er enklere å installere Wordpress-temaer med en annen host....??

 

Jeg mener at one.com er kjent for treige, ustabile servere med mye nedetid i forhold til konkurrenter i den samme prisklassen. De har også elendig support. Du kan f.eks ikke be de om å rulle ut bakup av hotellet ditt hvis du skulle være så uheldig å slette noe feil. De tillater heller ikke noen form for lagring av filer. Jeg hadde lagret rundt 20gb der via ftp i form av dokumenter og bilder. Det endte opp med at de stengte hele driten, for det var ikke tillatt.

Lenke til kommentar

 

Jeg mener at one.com er kjent for treige, ustabile servere med mye nedetid i forhold til konkurrenter i den samme prisklassen. De har også elendig support. Du kan f.eks ikke be de om å rulle ut bakup av hotellet ditt hvis du skulle være så uheldig å slette noe feil. De tillater heller ikke noen form for lagring av filer. Jeg hadde lagret rundt 20gb der via ftp i form av dokumenter og bilder. Det endte opp med at de stengte hele driten, for det var ikke tillatt.

Men dette har jo ingenting med problemet til ts å gjøre. Hun ville hatt samme problem med å installere temaet sitt hos en annen host.

 

 

Ellers så har jeg personlig grei erfaring med one.com. Helt greit til hobbybruk, men ville ikke anbefalt til businessbruk. Noen av severene er litt trege, men ikke alle. Har satt opp noen Wordpress-sider på forskjellige domener og merker at det er litt forskjell. De siste årene har jeg hatt minimalt med nedetid der. Og de tillater da lagring, kan jo sette opp egen cloudtjeneste på domenet - og det er jo lagring...

Lenke til kommentar

Takk for svar alle sammen.

Jeg spurt one.com om hvordan jeg fikk til større bilder på bloggen min,å fikk beskjed om at det var ikke mulig å få de større.Så de sa jeg burde laste ned Wordpress manuelt isteden.

Det har jeg nå gjort.Har også lastet ned filezilla så jeg får pakket opp/lastet opp wp-filene.

Hvordan gjør jeg det herfra..altså hvordan legger jeg wp zip-filen i filezilla`n(ftp)??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...