Gå til innhold

Jeg har prøvd å få tak i PS4 den siste mnd, dette er det jeg vet så langt


LeChuck

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor det skal være mulig å skaffe killzone bundle i oslo-området neste uke? Har i det siste vurdert å kjøpe en på finn, men nekter å betale mer enn 5000 for konsollen alene

 

Expert og Elkjøp er de eneste butikkene jeg har vært innom som ikke har hatt forhåndsbestilling av bundle. Jeg vil tippe de samme butikkene som fikk på release vil få denne runden og..

Snakket bl.a. med Elkjøp Lørenskog og de hadde et ubekreftet tall på 40 bundles som var ventet.

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg fikk høre da jeg var der i går var at antallet konsoller som kom inn var såpass uklart at de ikke ville ta noen forhåndsbestillinger eller reserveringer. Der var det kun førstemann til mølla som gjaldt.

 

Men de kommer helt sikkert til å organisere køen på samme måte, at de første får en slags kølapp, så de kan sitte i bilene sine og slippe å stå ute i kulda..

 

Jeg vil tippe tilstandende blir omtrent det samme som på release, kanskje med litt mindre folk etter som bundle-leveringen ikke har vært så tydelig for hvermannsen som release-dagen var.

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar

Platekompaniet lodder ut billetter til eksklusivt salg:

 

Playstation 4 før jul? Vinn billetter til eksklusivt PS4-salg

I butikkene våre på Oslo City, Torgallmenningen i Bergen og Munkegata i Trondheim har vi fått fatt i et lite parti med Playstation 4-konsoller.
Nå har du muligheten til å vinne billett til et eksklusivt Playstation 4-salg utenom ordinær åpningstid i en av disse butikkene - dessuten kan de heldige vinnerne samtidig kjøpe spill til Playstation 4 med 50 % rabatt!
Alt du trenger å gjøre er å fylle ut feltene under - og krysse fingrene for en telefon fra oss før 14. desember.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøp Playstation 4 fra eBay. Jeg betalte en på mandag den 2, og den kom i posten fredag den 6. Det ironiske var at jeg på torsdag gikk innom min lokale Spaceworld. Der hadde de en Playstation 4 som ingen hadde avhentet etter reservasjon. Interessen hadde vært enorm, men 5 minutter etterpå gikk jeg ut med den i hendene. I går solgte jeg den amerikanske maskinen videre til en bekjent for 5000 inklusive norsk strømkabel og Battlefield 4, eksakt det samme som jeg gav for den.

Lenke til kommentar

Han har ikke flere igjen. Jeg slapp toll og moms. Det er ikke toll på elektronikk, men 25 prosent moms. Jeg sendte melding til selger og fikk han til å skrive gift, samt value 150 dollar på pakken. Det er under 1000, og er da momsfritt.

 

Finn en selger på eBay med bra tilbakemeldinger (står et tall bak nicket, samt prosent under nicket). Disse to angir antall salg og antall positive tilbakemeldinger.

 

Valgte å betale litt mer i frakt, for Express tror jeg USPS kalte det. Anbefaler det så får du fremdeles konsoll før jul.

Lenke til kommentar

Som privatperson har han ingenting å tape på det men bedrifter har ikke lov å lyve angående det. Betalte du for Expressfrakt, eller var ikke det mulig?

Kan få mye å tape på det. Husk at å jukse med toll og mva. Kan resultere i forelegg fra tollvesenet og/eller varen inndratt. De er klar over at folk importerer varer på denne måten og de slår ned på åpenbare juksemetoder på mva.

Lenke til kommentar

Noen som har "vunnet" hos Platekompaniet?

Ikke jeg. Var nok siste muligheten min. Var for sen til å få forhåndsbestilt og å skulke jobb for en konsollkø er ikke helt min greie så da sitter jeg her :-P og er ikke interessert i å betale blodpris på finn og jeg skal ha 5 års reklamasjon så import er uaktuelt. Så da får jeg bare smøre meg inn med tålmodighet :-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...