Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heej,Jeg har et siste spørsmål. er Gainward et bra merke?

 

Har sett så mange på nettet som sier at Gainward er et merke du burde holde deg unna, Jeg fikk kortet for 3700kr inkl frakt  (Gainward Phantom) på komplett (pga black friday) men et Asus som koster 4000kr (ops gtx 780 phantom ligger på 4400kr inkl frakt på ordinær pris). Så hva burde jeg gjøre?

 

Er egentlig Gainward Søppel?? har lest at folk mener både og :)

 

EDIT: Nå har eldre meg kommet til en konklusjon: Gainward burde man styre unna fra 700-900 serien iallefall. Palit og Gainward er samme merke. Til de som skal komme over dette en gang.

 

For å unnskylde svarene og skrivefeilen min i denne tråden, så var jeg 13 på den tiden.

Endret av Vinglepetter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, Da lettet dere ut all stresset :) Skal Hente det imorgen :) da angrer jeg ikke på kjøpet :D Tusen takk for hjelpen folkens :)

Burde jeg få meg en ssd?? 128gb koster ca 700kr :) har en HDD fra 2008 :D

 

en SSD på 250 gb bør nesten være i pcn :)

 

der er en som selger sin pc i deler - han selger en 250 gb SSD

 

http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/32664

 

ta kontakt med han :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er Gainward på Oc da?? noen som vet?? og fikk jeg en bra pris på den 3700kr? :)

 

Uten at jeg har klokket så mange grafikkort, så vil jeg vel tro at det er som med det meste annet du klokker; det kommer veldig an på ditt eksemplar. Gainward har imidlertid gjort det veldig enkelt å klokke med EXPERTool :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...