Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegave til godjenta!


Anbefalte innlegg

Hei!

Er vel flere som sitter i samme båt rundt disse tider. Julegaven har alltid vert vanskelig å finne til mor og søster, men dette tar julegavehandelen til en helt annen dimmensjon. Når du allerede har kjøpt alt av smykker og juveler som hun fortjener og virkelig vil finne henne noe spesielt som viser akkurat hvor glad du er i henne.

 

Er det noen som har noen generelle ideer eller har kjøpt / laget gave til sin spesielle jente?

 

Jenter kan selvfølgelig også poste om det de har planer om eller fått tak i til sin kjæreste, men jeg tenkte å lage en tråd som i hovedsak hjelper meg og tilfeldige andre som skulle lese som sliter med det samme;)

 

Hvis tråden er feilplassert er det bare å flytte den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du virkelig vil vise henne at du er glad i henne så må du gå langt inn i tenkeboksen og finne ut hva hun faktisk har gitt uttrykk for at hun ønsker seg. Har hun ikke sagt det rett ut, så tenk godt etter på hva hun kunne trengt/satt pris på. Vi andre kan bare gi deg overfladiske tips. Det er kun du som kjenner henne som kan treffe jackpot og vise at du kjenner henne og husker hva hun forteller deg :)

 

Hvor gamle er dere, og hvilken status har dere i forholdet?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Bare spør hva hun ønsker seg :) Jeg vet min kjæreste har slitt litt, så i år har han fått en laang liste (men jeg er veldig sikker på at jeg får den klokka jeg ønsker meg)

Jeg for min del blir glad uansett hva jeg får da. Det er tanken som teller :)

 

Engang fikk onkelen min stevia av mamma, han ble veldig glad!

Lenke til kommentar

Mitt problem er at jeg hele tiden finner flere ting jeg vet passer kjempebra og som jeg får lyst til å kjøpe. Neste år begynner jeg ikke gaver til kjæreste og bestevenninne lenge før jul!

 

Interesser er i alle fall bra, eller om hun har sagt noe konkret hun vil ha :)

 

NikolaiH: antar du ikke mener forumbrukeren Stevia, selv om det kan mistenkes at han kunne blitt glad for det også ;) (prøver å være morsom altså :D )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med smykke som er spesiallaget til henne? Finnes plasser hvor man kan kjøpe f.eks smykker med inngravert navn og fødselsstener, kan ta for dere begge.

 

Om hun er fan av noe så finnes det mye man kan kjøpe. F.eks om hun liker star wars og baking, så finnes det bakeformer.

 

Parfyme er skummelt pga smak og pga at parfyme blir litt ulik på forskjellige folk og at noen kler tunge lukter og andre lette. TS vet kanskje hva hun liker da, så sånn sett greit :)

 

Konsertbilletter faller også inn under opplevelser.

 

Gavekort på klær. Kanskje litt upersonlig. Gavekort på kino? Bøker? Ting til leilighet/hjem. Gode tøfler. Sexy undertøy (om dere er over lavalderen). Sminke. Noe som symboliserer noe internt dere liker. Bildekalender med bilde av dere. Fotogaver med bilde av dere, nfoto har mange.

 

Er utrolig mange muligheter.

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Mitt problem er at jeg hele tiden finner flere ting jeg vet passer kjempebra og som jeg får lyst til å kjøpe. Neste år begynner jeg ikke gaver til kjæreste og bestevenninne lenge før jul!

 

Interesser er i alle fall bra, eller om hun har sagt noe konkret hun vil ha :)

 

NikolaiH: antar du ikke mener forumbrukeren Stevia, selv om det kan mistenkes at han kunne blitt glad for det også ;) (prøver å være morsom altså :D )

Hahahaha

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...