Gå til innhold

Nettbrett til en 5 åring.


Mrtiger

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen har noen forslag på hvilket nettbrett jeg kan kjøpe til en 5-åring. De er flinke til å brke Android så det er mest aktuelt. Brettet bær også være 10" og prisen bør ligge rundt 1000kr, hva har jeg av valg?

 

Håper noen kan hjelpe meg som vet litt om dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tynt med 10- tommere i den prisklassen der. Noe litt større enn 7" kan være Acer iconia A1-810 på 7.9" som har skjerm i 4:3 format. Netonnet har en 10" til snaut 1300,- men det er omtrent det jeg kan se. Følg ev med på Elkjøp/Lefdal på søndager, Komplett i helgene osv for ev ekstratilbud.

Lenke til kommentar

Konklusjonene er vel at man får det man betaler for.

Men dette var jo et 7" nettbrett. (Denver TAC70051 til 499,-)

Spørsmålet er vel om 10" brettene er like dårlig som 7"

brettet Denver TAC 70051.

Men 10" til 1000,- er nok ikke verdt pengene.

Spørsmålet er vel om brett i prisklassen 1300-1500 er brukbare, eller

om man må punge ut mer for å få et "lekebrett" til en 5 åring.

 

Billig er dyrt!

Lenke til kommentar

Det beste nettbrettet for rundt en tusenlapp er etter min mening Asus Memo Pad HD7. Den kostet 790 på expert.no forrige helg, men er ikke så dyr nå heller: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2007753 . Vær obs på at HD7 (ME173) er mye bedre enn den som heter 7 (ME172). HD7 har omtrent samme innmat og skjerm som Nexus 7 (2012), som fortsatt er i salg, men koster noe mer. HD7 støtter minnekort, noe Nexus 7 ikke gjør. Kjøp en beskyttelse til den, type folio eller noe annet, slik at den tåler et fall i gulvet litt bedre (noe som garantert vil skje med en 5-åring).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...