Gå til innhold

FAQ: Import av Xbox One


David_1214

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg så ikke dette i tråden, så jeg spør:

 

Jeg har lyst til å kjøpe Titanfall Season Pass. Har endret konsollen til US, endret tiden til Pacific time (california, 90210 seff).

 

Ser noen skriver at man kan bruke norsk paypal. Jeg får beskjed om å bruke "a different way to pay". Er det noe jeg har misset?

 

Kortet som er tilknyttet min helnorske paypal er ikke verifisert hos paypal enda. Setter det en sperre for bruk generelt?

 

For det første så kan du sette konsollen til norsk tid så klokka går riktig. Så lenge konsollen er satt til US.

 

Og angående paypal så har jeg fått opp det samme nå. Så jeg kjører kun visa/mastercard. Vet ikke helt grunnen til at det ikke fungerer lenger for meg, men man kan trygt bruke norsk visa/mastercard :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei,

 

Noen som vet hvordan det er med "games With gold" kampanjen de har nå? Jeg var inne på nettsiden deres, men finner bare info om hvordan jeg kan få dark soul til 360, er vi i Norge utelatt fra denne kampanjen? Kanskje det vises annerledes på xbonen, men jeg har ikke fått sjekket der enda.

Endret av Chrank
Lenke til kommentar

Hei,

 

Noen som vet hvordan det er med "games With gold" kampanjen de har nå? Jeg var inne på nettsiden deres, men finner bare info om hvordan jeg kan få dark soul til 360, er vi i Norge utelatt fra denne kampanjen? Kanskje det vises annerledes på xbonen, men jeg har ikke fått sjekket der enda.

I juni er det to gratis spill på Xbox one. Max: Curse of the Brotherhood og Halo: Spartan Assault.

 

Grunnen til at du ikke ser det på xbox.com er vel fordi du er på den norske, og xbox one er ikke lansert i Norge enda

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Nå kan jeg ikke lengre kjøpe spill på den amerikanske Xbox One Marketplace… Får bare beskjed om "use different payment option". Var i kontakt med support, og de mente det var et regionsspørsmål, og at det var derfor. De lurte også på hvor jeg befant meg, og hvilken region Xboxen min var innstilt på. Sa jeg måtte endre den til UK, og at det skulle funke da.

 

Noen andre med dette problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...