Gå til innhold

PlayStation 4 er lansert i Norge


Anbefalte innlegg

 

Og så har du oss som bestilte fra GAME og ikke får konsollen... - etter (hvertfall i mitt tilfelle) å ha blitt GARANTERT konsollen til lanseringsdato.-

Ettersom de bestilte 15 (!) konsoller til hele landet! Og 5 av de 15 er til vanlig salg, noe de som forhåndsbestilte ikke fikk lov å benytte seg av.

 

Way to go GAME!

 

Og for en uke siden skreik og hylte folk over at ingen butikker kunne garantere for folk om de fikk konsoll eller ikke.

Da har hvertfall de butikkene vært ærlige med kundene i motsetning til GAME... Hadde vært bedre å vite det litt før lansering enn å bare få 2 dagers varsel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt alle Playstation-maskiner siden PS1, så skal selvfølgelig ha denne også. Men jeg venter litt, foreløpig er det ingen spill som frister, spesielt siden jeg har en bra PC. Venter på Naughty Dog! :)

Jeg venter også på Naughty Dog, men har kjøpt den på lansering ettersom jeg av erfaring har lært at det er det billigste regnet over tid ;)

Lenke til kommentar

Mange maskiner har de egentlig gitt til Norge?

4-4.500 eller noe sånt bare?

 

Det kunne sikkert Microsoft klart å levere til oss også, men i stedet tok de til "fornuften" og utsatte den. :p

 

Prøvde å få tak i en, men gikk glipp av det såvidt det var.

Men, men. Overlever jo, for det var jo ikke akkurat mange eksklusive titlene å skryte av.

 

Snakket med en kar som jobber på Elkjøp i troms, de var det einaste i nærområddet som fikk inn ps4, og de fikk 3 stykker, han sa heile Norge fikk 900 stykker...

Lenke til kommentar

Den lave prisen har ingenting med saken å gjøre. Når forrige generasjon ble lansert så kom lanseringen et halvt år etter USA og Japan. Litt enklere å skaffe fler maskiner til Norge da.

Klart, men Sony har bare dårlige valg her, Sette lanserings prisen høyt og få rykte som dyrere en One selv om de dumper prisen ettet jul.

Prioritere noen områder som MS gjør og de I de lavt prioriterte områdene vil være sure I lang tid.

La folk sloss om dem, dette har fordelen at det hjelper på intrykket av popularitet.

Da er det bare spillene som mangler, de er liksom litt av poenget.

Lenke til kommentar

Snakket med en kar som jobber på Elkjøp i troms, de var det einaste i nærområddet som fikk inn ps4, og de fikk 3 stykker, han sa heile Norge fikk 900 stykker...

Viktig å presisere at det var 900 til elkjøp i Norge, ikke Norge generelt.

 

Klart, men Sony har bare dårlige valg her, Sette lanserings prisen høyt og få rykte som dyrere en One selv om de dumper prisen ettet jul.

Det er jo viden kjent at Xbox One er dyrere enn PS4.

Lenke til kommentar

Kan de som fikk skaffet seg PS4 oppgi om de har en konsoll "Made in Japan" eller "Made in China" og samtidig hvor de kjøpte den?

 

Jeg fikk min fra komplett.no og den er skrudd sammen i Kina. Virker som om de fleste konsollene solgt i norden er "Made in Japan", så jeg lurer litt på om komplett har gått utenom norsk distributør og skaffet seg et parti fra UK e.l.

Lenke til kommentar

Kan de som fikk skaffet seg PS4 oppgi om de har en konsoll "Made in Japan" eller "Made in China" og samtidig hvor de kjøpte den?

 

Jeg fikk min fra komplett.no og den er skrudd sammen i Kina. Virker som om de fleste konsollene solgt i norden er "Made in Japan", så jeg lurer litt på om komplett har gått utenom norsk distributør og skaffet seg et parti fra UK e.l.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554604

Lenke til kommentar

var chill å kunne spasere inn på komplett pick-up-point uten kø og kunne hente konsolen min :D

 

Dere har det så flott som har pick-up point i nærheten :p

 

Komplett klargjorde min for sending natt till torsdag, men den er enda ikke kommet seg til Haugesund...i morra er dagen i følge sporingen.

Lenke til kommentar

Mange maskiner har de egentlig gitt til Norge?

4-4.500 eller noe sånt bare?

 

Det kunne sikkert Microsoft klart å levere til oss også, men i stedet tok de til "fornuften" og utsatte den. :p

 

Prøvde å få tak i en, men gikk glipp av det såvidt det var.

Men, men. Overlever jo, for det var jo ikke akkurat mange eksklusive titlene å skryte av.

 

Elkjøp kjeden fekk ca 900konsoller,

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...