Gå til innhold

PlayStation 4 er lansert i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sto i kø på expert, de hadde tatt inn 5, var 8 i køa. Den andre experten hadde også 5 men de hadde visst rota bort en lapp med forhåndsbestillinger så de kunne ikke selge oss noen (??). Elkjøp hadde 15, Spaceworld 15, Gamestop 10, Obs 6, den andre Obs 5 og Lefdal 5.

 

66 konsoller i hele området Hamar\Brumunddal!

Lenke til kommentar

Mange maskiner har de egentlig gitt til Norge?
4-4.500 eller noe sånt bare?

Det kunne sikkert Microsoft klart å levere til oss også, men i stedet tok de til "fornuften" og utsatte den. :p

Prøvde å få tak i en, men gikk glipp av det såvidt det var.
Men, men. Overlever jo, for det var jo ikke akkurat mange eksklusive titlene å skryte av.

Endret av Cappo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mange maskiner har de egentlig gitt til Norge?

4-4.500 eller noe sånt bare?

 

Det kunne sikkert Microsoft klart å levere til oss også, men i stedet tok de til "fornuften" og utsatte den. :p

 

1. Gjette vilt på noe man ikke vet

2. Bruke slutning fra 1 til fanboy-ytring

3. Profit?

 

Du mener virkelig at du foretrekker å ikke en gang ha fått sjansen til å bestille en konsoll, fremfor å faktisk ha en sjanse til å kjøpe en på lanseringsdag?

 

Jeg har ingen kalde harde fakta, men tallene folk har kastet rundt har vært i retning 9000 konsoller i Norge. Ja det er lite, men dersom man virkelig var interessert så var det gode muligheter for forhåndsbestilling tidlig i sommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utifra lanseringen så virker det som PS4 kommer til å bli en stor suksess. Får håpe det får kvalitetsspill etterhvert. Lanseringstitlene er ikke mye å skryte av. Men det er vel slutt på den tiden da man fikk spill som Super Mario World og Super Mario 64 til lansering, nå får man bare generiske FPSer som går 170 på dusinet og halvferdige spill som kunne ha vært virkelig bra, om de ikke blitt rushet til lansering (tenker da mest på Xbox One spillet forza 5).

Lenke til kommentar

Og så har du oss som bestilte fra GAME og ikke får konsollen... - etter (hvertfall i mitt tilfelle) å ha blitt GARANTERT konsollen til lanseringsdato.-

Ettersom de bestilte 15 (!) konsoller til hele landet! Og 5 av de 15 er til vanlig salg, noe de som forhåndsbestilte ikke fikk lov å benytte seg av.

 

Way to go GAME!

 

Jeg vet ikke hvor du har den informasjonen fra, men det der er ikke sant. Jeg så en forumbruker skrive at GAME Trondheim fikk over 60 og alle ble gikk til forhåndsbestillere. Jeg vet at GAME Tromsø hvor jeg har forhåndsbestilt har over 50 som også alle går til forhåndsbestillere. Så 15 til hele landet sliter jeg litt med å tro på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mange maskiner har de egentlig gitt til Norge?

4-4.500 eller noe sånt bare?

 

Det kunne sikkert Microsoft klart å levere til oss også, men i stedet tok de til "fornuften" og utsatte den. :p

 

1. Gjette vilt på noe man ikke vet

2. Bruke slutning fra 1 til fanboy-ytring

3. Profit?

 

Du mener virkelig at du foretrekker å ikke en gang ha fått sjansen til å bestille en konsoll, fremfor å faktisk ha en sjanse til å kjøpe en på lanseringsdag?

 

Jeg har ingen kalde harde fakta, men tallene folk har kastet rundt har vært i retning 9000 konsoller i Norge. Ja det er lite, men dersom man virkelig var interessert så var det gode muligheter for forhåndsbestilling tidlig i sommer.

Ikke sjanse til å bestille en konsoll? Microsoftstore i Tyskland sender Xbox One konsollen til Norge og har gjort det siden release. Jeg mottar min konsoll i ettermiddag etter å bestilt på søndag kveld. De trekker også ut tysk moms og legger på norsk så man betaler kun ca 4000kr totalt for å få konsollen levert på døra..

Lenke til kommentar

En kunne selvsagt ha forhåndsbestilt, men de færreste hadde vel i sommer i sin villeste fantasi forestilt seg at det ville komme så få maskiner.

Hadde de visst det, så hadde selvsagt alle forhåndsbestilt. :p

 

Er det noe flere titler som rekker å komme ut før neste runde med konsoller i Desember/Januar?

 

Men, men.. Desto større blir gleden når man får den etter å ha gått glipp av den første runden.. :)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

 

Og så har du oss som bestilte fra GAME og ikke får konsollen... - etter (hvertfall i mitt tilfelle) å ha blitt GARANTERT konsollen til lanseringsdato.-

Ettersom de bestilte 15 (!) konsoller til hele landet! Og 5 av de 15 er til vanlig salg, noe de som forhåndsbestilte ikke fikk lov å benytte seg av.

 

Way to go GAME!

 

Jeg vet ikke hvor du har den informasjonen fra, men det der er ikke sant. Jeg så en forumbruker skrive at GAME Trondheim fikk over 60 og alle ble gikk til forhåndsbestillere. Jeg vet at GAME Tromsø hvor jeg har forhåndsbestilt har over 50 som også alle går til forhåndsbestillere. Så 15 til hele landet sliter jeg litt med å tro på.

Jeg tok kontakt med GAME i Oslo. Og han jeg snakket med sa at de hadde fått 15 til hele landet, så jeg forholder meg til det han sier. Om han har sagt feil så stemmer nok heller det du sa selvsagt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...