Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope, kjørær Volvo, så passer jeg inn her nede :p

 

Nei, Mazdan står i garasjen hos pappa, passer seg bedre der. Venter på regnværet i høst, ikke bra med hull i kalesjen da!

 

Men hey! Jeg kan fint flytte inn i venstrefila på E6, blir ikke tatt igjen om jeg ikke vil ^^

 

Ikke at jeg kjører fort da... :ph34r:

 

Nei, 210hk AWD holder om sommeren og høsten. Og om vinteren slår sistnevnte av de to delene jeg kjøpte bilen for inn!

Endret av Jakke
Lenke til kommentar

Har flere ganger møtt uniformert politibil på vei til og fra Oslo og Gardermoen. Har aldri sett at de har lagt seg på hjul etter noen som har kjørt forbi de. Men jeg har heller ikke sett noen som gamblet på en fart over 120 forbi de heller. Jeg har selv passert uniformert politibil ned der med en fart som sikkert tilsvarte 120 på Passat-speedometeret deres, uten noe videre reaksjon.

 

Skulle du beine forbi de i 140 tror jeg nok de ville reagert.

 

 

Apropos: Jeg har vært en drøy time på veien i dag, og allerede sett fire politibiler. "Mer synlig politi" var jaggu et valgløfte de innfridde raskt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nope, kjørær Volvo, så passer jeg inn her nede :p

 

Nei, Mazdan står i garasjen hos pappa, passer seg bedre der. Venter på regnværet i høst, ikke bra med hull i kalesjen da!

 

Men hey! Jeg kan fint flytte inn i venstrefila på E6, blir ikke tatt igjen om jeg ikke vil ^^

 

Ikke at jeg kjører fort da... :ph34r:

 

Nei, 210hk AWD holder om sommeren og høsten. Og om vinteren slår sistnevnte av de to delene jeg kjøpte bilen for inn!

 

Aha, bra RX7-en ikke ble solgt da :p

 

 

Har flere ganger møtt uniformert politibil på vei til og fra Oslo og Gardermoen. Har aldri sett at de har lagt seg på hjul etter noen som har kjørt forbi de. Men jeg har heller ikke sett noen som gamblet på en fart over 120 forbi de heller. Jeg har selv passert uniformert politibil ned der med en fart som sikkert tilsvarte 120 på Passat-speedometeret deres, uten noe videre reaksjon.

 

Skulle du beine forbi de i 140 tror jeg nok de ville reagert.

 

 

Apropos: Jeg har vært en drøy time på veien i dag, og allerede sett fire politibiler. "Mer synlig politi" var jaggu et valgløfte de innfridde raskt. ;)

 

Vet ikke om det var her jeg hørte det eller om pappa sa det, men de har visst et par biler som har i jobb å kjøre Oslo-Gardermoen hele dagen.

Lenke til kommentar
  • Gavekort endret tittelen til Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne
  • Gavekort klistret denne emne
  • Uderzo avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...