Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Se det ja! Der er jo synderen!

Mangla egentlig 20" bling bling felger og en overdreven alu-spoiler så hadde jo stuket vært på plass!

Håper på å flytte til USA. Da blir det sånn:

http://www.youtube.c...h?v=5SA1ir8PXY4

Med mindre du må ha det registrert så er det jo ikke umulig å bygge sånt her i Norge og.

Endret av Hansien
Skrevet

Med mindre du må ha det registrert så er det jo ikke umulig å bygge sånt her i Norge og.

Nei er jo ikke det! Må bare få ordna meg ett småbruk så jeg har plass nok! Absolutt noe jeg vurderer, elsker den stilen :D

Skrevet (endret)

Sjekk opp i det lokale offroadmiljøet der du bor. De har sikkert løyper du kan boltre deg på med en slik bil.

Har selv vurdert på å hente inn en amerikansk Ranger/F150 som er gjort litt med og ha som real offroader til banebruk. :)

1977-ford-f-150-pickup-muddy-77-short-bed-38-ground-h.jpg

Endret av Hansien
  • Liker 1
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Har sans for den nye Skoda Rapid, pris tatt i betraktning tror jeg ikke jeg hadde valgt en annen bil om jeg hadde hatt sub 250 000 å bruke på ny bil, 1.4 TSI og det meste av ekstrautstyr.

Billigere enn Polo med tilsvarende motor er den også.

Skrevet (endret)

Må være fantastisk komfort med så store felger og så lite gummi på norske veier. Har kjørt en Audi Q5 med det jeg tror var 22" BBS-felger. Ikke mye behagelig.

Trenger enda noen centimeter med felgkant til, Amberlamps!

Endret av Vertical^
Skrevet (endret)

Nesj, 20 går somregel bra :)

M520AEROSILVER.jpg

Alt over 30 profil er traktor vøtt

Edit: finnes ikke ord.. Noe for Amberlamps? :)

Honda-Civic-Donk-1.jpg

20" dette og, bare veldig liten bil :p

Endret av Primer4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...