Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder Amarok, har det kommet noe slags tall på driftsikkerhet? Husker det var mye skepsis til det kontra japsepick-upene. Tror nok Amarok selger mye pga den rett og slett er kul.

Ikke som jeg vet om - men jeg vet at det har vært lite innkallelser på den. De få tingene som må rettes blir tatt på neste service hos merkeforhandler akkurat som med alle andre Volkswagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er arrangement på en isbane. Man betaler for kjøring og lisens ;)

Kanskje jeg skal prøve å ta meg en tur i løpet av vintere. Om mazdaen ikke går da heller så kan man alltids være tilskuer.

Skrevet

Jeg vet at ICDN har invitert, blant annet, mazda klubben i tidligere anledninger til det treffet sitt på sigdal, men de har ikke blitt invitert i år. Men det kan jo hende at det kommer nok biler i fra ICDN for tiden.

Skrevet

Er 30 stk som har sagt/skrevet de kommer. Og det var før jeg sa at jeg skulle komme med 90% sikkerhet :p

Du kan jo ta kontakt med oss på facebooken eller på forumet, jeg tør ikke å si noe sikkert :p

Skrevet

Meh. Om bilen skal trøble mer for meg nå så ender det vel opp med at jeg river ut motoren og kaster den midtfjords her jeg bor og bygger nytt. Og da er den neppe kjørbar før sommeren tidligst :p

Skrevet

Hehe.. Om du kommer for å myse, så kan man sikkert ordne en tur i min bil :D

Må bare kjøpe meg en ekstra boostcontroller, så jeg kan variere trykket og finne ut hva som er greiest å kjøre på (Gidder ikke å stille på den som står på for den er perfekt nå :p)

Skrevet

Tenkte å være der bare den 5. men får se litt an på lommeboka når det nærmer seg :p

Vi skal kikke litt på overnattingsmuligheter fra fredag til lørdag, men om jeg ikke får nok på lørdag kan det hende jeg blir til søndag.

Men iall hovedsak så skal jeg kjøre på lørdagen

Skrevet

Hehe... ja og muligens også "feillasta".

Deilig å endelig klart å kunne stille en "god" diagnose på en bil som ett verksted ikke greide å fikse. Ser ut som temp. føler på bilen er "mongo". Har feil motstand etter hva som står i papirer at den skal ha. Må bare vente på den for*** delen slik at jeg får testa om jeg har gjort rett i mistanken min.

Gjest Slettet-QjT4b9
Skrevet

Noen som vet om det er en plass jeg kan skaffe luftfilter til bilen min i Oslo sentrum? Har ikke så mye tid der, så blir for det meste å skaffe det, så reise videre til Gardermoen.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Tror Torshov sitter på en del 3. parts filtere (ikke åpne filtere).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...