Gå til innhold

Anmeldelse: Pandora: First Contact


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, dette har jeg faktisk aldri hørt om. Høres lovende ut på et vis, men høres også veldig ut som en fattigmanns Alpha Centauri, og jeg synes Warlock: Master of the Arcane var et veldig middelmådig spill, så jeg frykter dette havner i samme fella.

 

Ser ut som spillet bare er tilgjengelig fra deres egen nettside? Håper det kommer på Humble Store eller GOG etterhvert.

 

Codexen er forøvrig ikke spesielt imponert. Denne kommentaren bekymrer meg litt, og kombinert med stack of doom og dårlig diplomati høres det veldig ut som de største problemene med tidligere Civilization-spill har blitt overført til dette spillet.

 

 

 

I bought it. It could be great, but it is not. All victory conditions is helped by expanding and there is no bad thing about expanding at all, so it does not have much replay value. But it is not bad, just not something you wanna play more than 2 times.
Lenke til kommentar

Jøss, dette har jeg faktisk aldri hørt om. Høres lovende ut på et vis, men høres også veldig ut som en fattigmanns Alpha Centauri, og jeg synes Warlock: Master of the Arcane var et veldig middelmådig spill, så jeg frykter dette havner i samme fella.

 

Ser ut som spillet bare er tilgjengelig fra deres egen nettside? Håper det kommer på Humble Store eller GOG etterhvert.

 

Codexen er forøvrig ikke spesielt imponert. Denne kommentaren bekymrer meg litt, og kombinert med stack of doom og dårlig diplomati høres det veldig ut som de største problemene med tidligere Civilization-spill har blitt overført til dette spillet.

 

I bought it. It could be great, but it is not. All victory conditions is helped by expanding and there is no bad thing about expanding at all, so it does not have much replay value. But it is not bad, just not something you wanna play more than 2 times.

etter spillt dette i 5 timer nå så må jeg dessvere seie det er ganske i warlock:master of arcenane klassen. det er veldig simpelt og trur jeg ikkje kommer til og spille så mye mer av det. Master of arcane er nok beste beskrivelsen om det skulle bli plassert i alpha centurian univers men fekk ein unge

Lenke til kommentar

Jøss, dette har jeg faktisk aldri hørt om. Høres lovende ut på et vis, men høres også veldig ut som en fattigmanns Alpha Centauri, og jeg synes Warlock: Master of the Arcane var et veldig middelmådig spill, så jeg frykter dette havner i samme fella.

 

Ser ut som spillet bare er tilgjengelig fra deres egen nettside? Håper det kommer på Humble Store eller GOG etterhvert.

 

Codexen er forøvrig ikke spesielt imponert. Denne kommentaren bekymrer meg litt, og kombinert med stack of doom og dårlig diplomati høres det veldig ut som de største problemene med tidligere Civilization-spill har blitt overført til dette spillet.

 

Stack of doom er en bra ting. Og diplomatiet hørtes ganske så bra ut, ihvertfall ut ifra denne anmeldelsen. Jeg forventer iallefall at det er en del bedre enn i Civ 5. RPG Codex tar jeg med en stor klype med salt. Det er mye kunnskap der, men også mye annet rart. Ikke for det, det kan godt hende at dette er et ganske så middelmådig spill, som en god del andre strategi spill av indie-utviklere. Endret av Mithridates VI
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Hvordan gikk jeg glipp av denne? Var kanskje i Sverige da...

 

Hører Warlock-sammenligningene men det virker fortsatt interessant. Venter på eventuell GOG/Steam utgivelse da. Gidder ikke surre med enda flere kontoer og å måtte ha oversikt over hva jeg har kjøpt hvor osv!

Det kommer på steam om 3 uker.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...