Gå til innhold

Anmeldelse: Rocksmith 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen ny blogg? )=

 

Ser meg fint nødt til å oppgradere med de forbedringene du nevner her! Har du forresten planer om å teste BandFuse når det kommer? =)

 

Nei, det blei ingen blogg denne gong.

 

BandFuse skal testast når det kjem. Det såg veldig bra ut på E3, men det har diverre ikkje fått nokon spikra europeisk dato enno.

 

Er det håp for noen som knapt har tatt i en gitar før?

 

Definitivt. Spelet byrjar veldig forsiktig og aukar vanskegrada i takt med prestasjonane dine.

Lenke til kommentar

Veldig enig i anmeldelsen. Jeg har det til PC, og spesielt input lag og presisjon er mye bedre enn det første spillet (der man måtte tweake config-filer for å få det levelig).

 

USB-kabelen kan vel ikke brukes til noe annet for øyeblikket.

 

Jeg ventet også litt på Bandfuse, men fant ut at det kun kommer til Xbox. Får håpe Steambox blir populært nok til at vi kan slippe eksklusive titler i fremtiden.

Lenke til kommentar

Veldig enig i anmeldelsen. Jeg har det til PC, og spesielt input lag og presisjon er mye bedre enn det første spillet (der man måtte tweake config-filer for å få det levelig).

 

USB-kabelen kan vel ikke brukes til noe annet for øyeblikket.

 

Jeg ventet også litt på Bandfuse, men fant ut at det kun kommer til Xbox. Får håpe Steambox blir populært nok til at vi kan slippe eksklusive titler i fremtiden.

 

Glemte å nevne at låtvalget også er mye bedre for min del enn i første spillet, med mer fokus på rock og metall. Eneste ulempen med dette spillet er overprisede DLC-låter, så får vente til vintersalget på Steam.

Lenke til kommentar

Veldig enig i anmeldelsen. Jeg har det til PC, og spesielt input lag og presisjon er mye bedre enn det første spillet (der man måtte tweake config-filer for å få det levelig).

 

USB-kabelen kan vel ikke brukes til noe annet for øyeblikket.

 

Jeg ventet også litt på Bandfuse, men fant ut at det kun kommer til Xbox. Får håpe Steambox blir populært nok til at vi kan slippe eksklusive titler i fremtiden.

 

Bandfuse kommer til PS3 også, men ikke PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...