Gå til innhold

Twitch slår ned på PlayStation 4-strømming etter narkotika og sex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar man en tur innom Twitch så er dette normalt enten det kommer til ps4 eller andre konsoller/pc, men de som spiller på daglig basis har somregel administratorer som sensurerer diverse, frem til dette fikses på konsoll så vil det være fritt frem for alle å så å si skrive hva de vil, så dette kan gå begge veier...

 

Evt så får Twitch, Sony og Ms når den tid kommer kreve att man er regitrert bruker på twitch så man kan fjerne stygge kommentarer + utvise irriterende personer, koster deg 2-3minutter max å lage en konto der....


Da har du ikke prøvd UNO multiplayer min venn.

de hadde jo en der ja.... :rofl:

Lenke til kommentar

Har fulgt med på twitch siden ifjor sommer, og det er minst like mye som skjer hos PC folkene, så jeg skjønner ikke helt den oppblåsningen som skjer nå.

 

Og rynker litt på nesa over <<skal være spillrelatert>>. Er mange brukere som valser i den grå sonen og fyller opp sendingen sin med helt andre ting. Spesielt mange som gjør det om til en slags sosial gathering hvor man prater om alt annet en spill, og ikke spiller engang.

 

Nå som Twitch har blitt så stort som det har blitt, er det viktig for dem å få på plass klare regler om hva som er lov og ikke lov, og bestemme seg for hva de skal være. Per dags dato er det litt vill texas og mye uklart.

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar


Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen mener "strømming" er et o.k ord som fornorskning av streaming. Det er enda verre enn grottekravlere og angrepsrifler.
Du mener det er bedre å hive inn engelske ord fordi vokabularet ditt er lite?
Eller bare at vokabularet og personangrep ikke har noe med det å gjøre, og at omformingen fra engelsk til norsk ikke er helt heldig?

 

 

 

 

Nokk en grunn til å holde seg på xbox live

Da har du ikke prøvd UNO multiplayer min venn.
Vi har da UNO på Xbox live også?

Tror det var poenget gutt ^^

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...