Gå til innhold

Flere Xbox One-brukere klager på ødelagt Bluray-spiller


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Er enig med at Nintendo har laget noen gode spill men å si at det er tusen ganger bedre blir vel feil siden det er din egen mening mens andre kan ha andre

Jeg digger Super smash bros brawl (om det var det riktige navnet da cx)

Men digger også Halo som er eksklusiv til xbox (nå er Halo faven min av meste spill sjangere så gir den en spesiel plass i hjerte mitt :p)

 

Men ja Nintendo er sum good shitz cx jeg har ingen favoritt plattform når det kommer til konsoller da xD

Spilte akkurat et nytt spill spill som het a linke between worlds, det ga med den samme følelsen som jeg ikke har hatt på årevis, den spesielle gleden og følelsen av å spille et spill. Vist nintendo fortsette å lage slike badass epic spill vil dem regjere et århundre til:) Skal jeg tippe er det microsoft som går ned først, sony og så nintendo. Jeg vedder alt jeg eier på at det vil skje

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare ein grunn for å la være å forhåndsbestille eit produkt og det er når man ikkje veit om produktet er så bra som man forventer.

 

Alle som har forhåndsbestillt har følt seg sikre på at di ville få eit produkt di ville bli fornøgde med. Alt av feil og mangler blir som regel retta opp i så godt som mulig.

 

Nokre av oss treng sjølvsagt å undersøke/veie pluss og minus eit par år til samt få pris/spill kabalen til å gå opp. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Tja er det så mye verre då? Nå blir jo slikt som dette blåst kraftig opp på internett. De med problemer er jo også de som skriker høyest ;)

 

MS kompenserer ihvertfall veldig greit da i motsetning til Sony som kjører en helt standard returordning.

De krever at man skal være online hele tide, det er der dem feilet, ganske utradisjonelt for en konsoll. Ikke alle som har internett eller har råd til det. Eneste som kan få meg til å kjøpe en xbone er vist dem kommer med et nytt banjo kazooie spill noe som jeg tviler sterkt på siden det forrige ble så dårlig mottat blant fansen

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Verken Ps4 eller One krever konstant nettverkstilgang, og Kinect er frivillig. Har du levd under en stein siste månedene ?

 

Har du råd til en konsoll til 4k, har du nok gode muligheter til å finansiere ett OK Internett abonnement.

Tror heller ikke det var deg han siktet til med den troll kommentaren :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Verken Ps4 eller One krever konstant nettverkstilgang, og Kinect er frivillig. Har du levd under en stein siste månedene ?

 

Har du råd til en konsoll til 4k, har du nok gode muligheter til å finansiere ett OK Internett abonnement.

Tror heller ikke det var deg han siktet til med den troll kommentaren :)

Det med at jeg har ledv under en stein er bare noe tull du sier:) jeg har lest fra mange artikler at xbone krever konstant nettilgang

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det hjelper da ikke hva du har lest, når det er ukorrekt. Det som er tull her, er hva du lirer av deg. Les oppdaterte saker og ikke gammelt piss fra E3. MS gikk tilbake på dette pga. all kritikken som haglet i mot dem.

Jeg har ikke lest noe fra e3, og hvordan vet du sikkert at dem har gått tilbake fra dette? de er vell så og så ferdige med maskinen at vist dem skulle begynt å forandre på noe slikt hadde det måtte startet helt på nytt igjen

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest noe fra e3, og hvordan vet du sikkert at dem har gått tilbake fra dette? de er vell så og så ferdige med maskinen at vist dem skulle begynt å forandre på noe slikt hadde det måtte startet helt på nytt igjen

 

Herre min hatt. Nå gir jeg opp. De er ikke så og si ferdig. Maskinen er lansert rundt om kring. Greit, man må laste ned en Day 1 oppdatering. Samme som på PS4 og Wii U hadde vel en helt jævlig nedlasting ved lansering den også.

 

Men nei, man trenger ikke å være konstant tilkoblet internett for å spille på Xbox One.

 

Siden du ikke evner å sjekke fakta før du hamrer inn innlegg her, har jeg lagt ved en link for deg. Sjekk datoen også, så ser du at du har vært rimelige i tåka ganske lenge nå.

 

http://news.cnet.com/8301-10805_3-57590134-75/microsoft-pulls-a-180-reverses-xbox-one-always-on-drm-and-used-games-policy/

 

Du er herved opplyst!

 

Senere ble også Kinect gjort valgfri. MS måtte vinne kundenes kjøpevilje igjen etter E3-oppstyret, derfor tok de den såkalte 180`en.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Det lanseres vanligvis nye modeller av samme konsoll, som PS3 Slim osv. Helt enig med Krister, bare vent.

Så du vil heller være 100% sikker på å ikke ha fungerende konsoll, enn å ta sjangsen på å kjøpe en konsoll, hvor det er en liten sansynlighet for at du må vente litt før den virker?

 

Selvfølgelig får du ny. Men hvor stor er ikke irritasjonen over at ting ikke fungerer ;) Bortsett fra irritasjon, ekstra jobb og ventetid er det ikke noe problem.

Svært tynt argument. Trenger jo bare stikke tilbake til butikken.

Er da ikke noe å henge seg opp i. Han synes vel det er mer herk å stresse med skuffelsen av at noe ikke fungerer, det man må gjøre for å returnere konsollen, kontakten med kundebehandlerne samt ventingen på erstatningskonsoll enn plagsomheten av å bare vente på neste versjon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...