Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jimmy Fallon går ikke på norsk tv.

 

Jimmy Kimmel har stoppa ja. Vet ikke hvorfor.

 

Norge suger på generelt på amerikanske talkshow. Vet ikke om NRK fremdeles sender Daily Show heller.

Norge burde i så fall bli flinkere til sende Amerikanske talkshow. Noen er jo skikkelig bra! Takk for svaret. Får bare fortsette å se enkeltklipp på youtube da.

Lenke til kommentar

Letterman er så utrolig kjedelig blitt, eller kanskje jeg har vokst fra humoren hans.

 

Conan kan være bra med gode gjester og spesielt synes jeg stand-up`erne hos han er bra for tida. Det sendes vel på MAX, men de har vel kanskje også slutta med det.

Jonathan Ross som kommer på TV6 er småfun. Graham Norton Show (som sendes 2-3 uker etter UK på TVNorge) er kanskje det beste talkshowet nå ved unntak av Daily Show og Colbert Report.

Noe fan av Bill Maher som er tilgjengelig 24 timer etter USA på HBO Nordic også, men veldig sjeldent jeg tar meg bryet.

Lenke til kommentar

Nei, absolutt ikke. Bill Maher er en besserviser av rang, og han lever i en gråsone som mobber, dog han er morsom.

Men mange av hans gjester er saklige og kultiverte. Gode diskusjoner kan forekomme på hans program. Dette blandet med morsomhetene fra Bill Maher gjør programmet til en god blanding på lørdagskvisten. :)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...