Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har menn sex med alt de kommer over?


Anbefalte innlegg

Menn er kjent for å ha lave terskler når det gjelder sex. Men har de virkelig sex med absolutt alt de kommer over, eller kommer det ann på om de er tiltrukket og liker kvinnen?. Det fins sykdommer, og er det da verdt å ligge med hvem som helst? Håper menn kan gi et svar på denne posten. Interessant å vite hvordan tankene deres er kontra kvinnen. Håper kvinner også kan svare på hva som skal til for å gå så langt som til sex for de. Jeg er kvinne, og må være tiltrukket og litt forelsket for å ha sex med en mann.

 

Anonymous poster hash: 879e4...6ba

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg har en rimelig lav terskel for hva jeg kan ligge med. Jeg har hatt sex med noen jenter som er mindre attraktive, mildt sagt. Det bunner mest i synet jeg har på sex, det er en aktivitet. Jeg legger ikke følelser i det så da er det som en hvilken som helst annen aktivitet. Og siden mindre attraktive jenter er lettere å dra med seg hjem en fine, i hvert fall for min del, så går jeg som regel for det som kreves minst jobb. Om muligheten byr seg finnes det knapt grenser for hva jeg kunne hatt sex med.

 

Så lenge jeg får den opp er jeg god to go, og den smeller som regler opp uten at jeg prøver engang.



Anonymous poster hash: daee3...e98
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fig00r, trivelig antall poster - hehe (666). Regner med du vrir den motsatt vei for å vise at man ikke skal generalisere :)

 

Man kan vel strengt talt ikke si at alle mannfolk pløyer over alt på to ben, ei heller at alle kvinner gjør det.

 

Jeg er jente. Jeg må være tiltrukket (ærlig talt altså, hehe, forelsket og i forhold for å ha sex med noen.

 

Regner med det er litt ulike svar på denne.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å stille det spørsmålet er akkurat som å spørre "liker menn bløtkake?" En del menn gjør det, mens mange andre ikke gjør det. Du vil ikke få et entydig svar.

 

Poenget til TS er vel ikke å få et entydig svar heller, men folks egne betraktninger.

 

For min egen del: Nei, jeg har meg ikke med hvem som helst. Det må en viss mengde kjemi og fysisk tiltrekning før det kan skje. Å pule bare for å pule gir meg absolutt ingen verdens ting.

Lenke til kommentar

Jeg har kun sex med de jeg er forelsket i. Jeg må føle noe for de for å ha sex... ellers ser jeg ingen vits.

Det fins noe som heter sydommer, og det er jeg livredd for. Målet er å ha en trygg fast partner resten av livet, for meg.

 

Jeg opplever at mange menn prøver seg sexuellt på meg. Hvorfor det? Det vet jeg ikke hehe.

Lenke til kommentar

Jeg har kun sex med de jeg er forelsket i. Jeg må føle noe for de for å ha sex... ellers ser jeg ingen vits.

Det fins noe som heter sydommer, og det er jeg livredd for. Målet er å ha en trygg fast partner resten av livet, for meg.

 

Jeg opplever at mange menn prøver seg sexuellt på meg. Hvorfor det? Det vet jeg ikke hehe.

 

Jeg syns vi ser en ny tråd om dine partnere ett par ganger daglig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg skal svare ja, eller nei. Om jeg finner damen attraktiv og alt går i boks, ender det gjerne slik. Dette med unntak for dårlige dager, sykdom, tretthet, irritasjon og alt annet som kan ødelegge min lyst. På den måten kan man nok si at jeg har sex med alle som jeg finner attraktiv, og som mot all formodning finner meg like så :)

Fig00r, trivelig antall poster - hehe (666). Regner med du vrir den motsatt vei for å vise at man ikke skal generalisere ;)

Man kan vel strengt talt ikke si at alle mannfolk pløyer over alt på to ben, ei heller at alle kvinner gjør det ;).

Jeg er jente. Jeg må være tiltrukket (ærlig talt ;) ), forelsket og i forhold for å ha sex med noen :)

Regner med det er litt ulike svar på denne.

Kan du ikke roe ned bruken av alle disse ;) ;) ;) ?

Endret av Laughing Madcap
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har ihvertfall bestemt meg, at funker ikke det med han jeg er sammen med nå, så tar jeg meg en lang pause fra alt som heter sex ;) . Det fins sykdommer, og heldigvis så har jeg fortsatt ikke fått en sykdom. Tester meg regelmessig. Og det er viktig å gjøre!.

Å ha sex med kondom går ann, men ikke alltid s tryggt det heller..... for jeg opplevde en gang at kondomen fallt av inni...

Lenke til kommentar

jeg har ihvertfall bestemt meg, at funker ikke det med han jeg er sammen med nå, så tar jeg meg en lang pause fra alt som heter sex ;) . Det fins sykdommer, og heldigvis så har jeg fortsatt ikke fått en sykdom. Tester meg regelmessig. Og det er viktig å gjøre!.

Å ha sex med kondom går ann, men ikke alltid s tryggt det heller..... for jeg opplevde en gang at kondomen fallt av inni...

Man lever en gang sier jeg. Selvfølgelig skal man være obs på sykdommer, teste seg, samt bruke kondom. Det finnes heldigvis penicillin også :laugh:

Endret av Laughing Madcap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...