Gå til innhold

Denne Dota 2-hunden ble kjøpt for 225 000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig dette, det blir litt som Nightsister shoulderen i SWG-Infinity, der det kun var 1 så vidt jeg var bekjent. Ukjent verdi da det var en kompis sin, og ingen fikk kjøpe den.

 

Satt selv igjen med noen kroner da jeg sto opp stort sett hver tredje time samt server restarts for å rydde spawns :p

Lenke til kommentar

Noen har så mye penger at de har frihet til å bruke det på virtuelle hunder. Jeg skal ikke blande meg så mye i det.

 

Steam marketplace er herlig. Jeg kjøpte en Dota 2 t-skjorte for ca. 20 euro (30 hvis man teller med frakt). Med t-skjorten fikk jeg to identiske items (fikk et ekstra fordi de hkompenserte for en teknisk feil med bestillingen) i Dota 2 som går for neste 50 euro på Steam marketplace. Ganske herlig å bruke 30 euro på en t-skjorte, for så å få tre ganger prisen tilbake i en steam-kreditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er en drøy pris. Her sitter jeg (med normal økonomi, bare for å ha sagt det) og teller på knappene, og vurderer i dagevis om jeg skal betale en hundrelapp eller to for en mount.

 

Men det er helt sikkert en riking som at betalt denne summen, og da må han jo få betale så mye han vil for den.

 

Den er jo tross alt verdt så mye noen er villig til å betale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...