Gå til innhold

Auto skjermrotasjon funker ikke, HTC One X?


x-team

Anbefalte innlegg

La merke til her om dagen at skjermen roterer seg ikke automatisk slik den gjorde før, dersom jeg foreks legger telefonen på siden for og se bilder i fullt format og slikt.

Sjekket litt rundt i menyene og det huket av at skjerm rotasjon skal foregå automatisk, har prøvd og deaktivere det, og aktivert igjen til innen nytte.

 

Noen andre som har vært borti dette, hva kan det evnt skyldes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt eller vært borti dette før.. Gjelder at rotasjon over alt? Altså i programmer\spill\bilder\video osv?

Har du restartet telefonen din? (skru den av med "start på nytt" og ikke bare "shut down")
Eventuelt kan du prøve å fabrikk installere telefonen din ved å holde inne av og på knappen + volume down og velge fabrikkinstillinger.

Lenke til kommentar

Gjelder overalt hvor jeg er innpå telefonen ser jeg.

 

Har også prøvd og restarte den såklart, men har ikke prøvd og tilbakestille den til fabrikk modus ennå, ville vente og se litt om noen andre har opplevd dette før jeg gjør det.

 

Hater og måtte personliggjøre den igjen, så venter av litt og ser :)

Lenke til kommentar

Ser ut som g-sensor kalibreringen ikke fungerer som den skal, legger den på et flatt underlag og starter kalibreringen, etter 3-4sekunder står det 'kalibrering avbrutt'.

 

Har også merket at foreks skjermen slår seg ikke av, dersom jeg er i en samtale eller tar en samtale og tar telefonen opp mot øret, slik den gjorde før, så det er vel noe hardware relatert feil her da eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...