Gå til innhold

Cruial og sapphire = samme kort?

RaZoR_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Satt og surfet litt rundt på nettet her, også kom jeg til å se på r9800pro kort, og oppdaget til min store forundring at både sapphire og cruial har helt identiske r9800pro kort, med kjøler osv likt. (er mulig det er vist feil bilder men). Er det noen som vet noe om det?

Magnus

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alle ATI produsenter har BBA (Built by ATI), bortsett fra hercules, som er PBA (Powered by ATI).

Mitt Sapphire-kort har et tydelig "Powered by ATi"-meke på pakka. Er det kanskje sånn at alle har det, selv om de er Made by ATi? Hmm.

Skrevet

Grunnen til at jeg lurer litt på r9800pro kortene, er at jeg har sapphire r9800pro pr i dag, og det kortet lager MASSE artifacts i spill (det er 4uker gammelt og har god luftstrøm rundt seg), så jeg skal returnere det, men jeg vil IKKE ha samme merket igjen. Har noen av dere tro mer tro på f.eks hercules som ikke er bba ?

Magnus

Skrevet

det er ett kjent problem at noen sapphire kort har problemer med artifacts...men ikke alle, tror det dreier seg om en "bad production batch" eller no slikt...jeg er iallefall strålende fornøyd med mitt sapphire kort...

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet
Grunnen til at jeg lurer litt på r9800pro kortene, er at jeg har sapphire r9800pro pr i dag, og det kortet lager MASSE artifacts i spill (det er 4uker gammelt og har god luftstrøm rundt seg), så jeg skal returnere det, men jeg vil IKKE ha samme merket igjen. Har noen av dere tro mer tro på f.eks hercules som ikke er bba ?

Magnus

hercules er en av de beste produsente, men nå straks kommer jo også asus med sine ati kort, noe som ligger an til å bli veldig interessant :)

tror jeg går for et asus 9600xt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...