Gå til innhold

ROV-pilot lærling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det oppfordres til å søke personlig til bedrifter ja! Iallefall var det dette jeg fikk beskjed om når jeg søkte i min tid.

 

Over til noe annet, ville sterkt anbefalt deg å ta fagbrevet som automatiker for så å søke deg over som ROV-pilot etter endt utdanning. Da har man en mye bredere valgmulighet ift hvilke jobber som passer din utdanning. Jeg har gjort dette selv og synes absolutt det var verdt det, jeg har ikke prøvd meg på ROV enda da jeg fikk muligheten til å starte som ingeniør etter endt fagbrev, men en kollega jeg tok læretiden med hoppet rett over. Det er ikke vanskelig å få jobbe som rov pilot med automatiker fagbrev, andre veien er det verre...

Lenke til kommentar

Det oppfordres til å søke personlig til bedrifter ja! Iallefall var det dette jeg fikk beskjed om når jeg søkte i min tid.

 

Over til noe annet, ville sterkt anbefalt deg å ta fagbrevet som automatiker for så å søke deg over som ROV-pilot etter endt utdanning. Da har man en mye bredere valgmulighet ift hvilke jobber som passer din utdanning. Jeg har gjort dette selv og synes absolutt det var verdt det, jeg har ikke prøvd meg på ROV enda da jeg fikk muligheten til å starte som ingeniør etter endt fagbrev, men en kollega jeg tok læretiden med hoppet rett over. Det er ikke vanskelig å få jobbe som rov pilot med automatiker fagbrev, andre veien er det verre...

aah, Okei jeg får se hva jeg gjør men du kan vell eventuelt ta automatiker kurs? imens du er rov-pilot? :)

Lenke til kommentar

 

Dette er jeg usikker på, sikkert noen som leverer det også kan man ta fagene som privatist. Men man må også igjennom 1,5år med praksis før man kan ta fagbrevet :)

okei, takker for svar! :) men vet du om noen gode firmaer i Rogaland? og hvordan jeg på best mulig måte skal gå frem ? :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...