Gå til innhold

Endless - Norges Største Undergrunnsrapper


Lars1998

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg lurte på om mange av dere andre her som har hørt om Norges største undergrunnsrapper Endless? Jeg har i alle fall vært fan av han nå i 3 år og kan se på meg som en av hans største fan! Gjerne hør på en sang eller to om dere ikke har hørt om han før, han er veldig dyktig på det han gjør. Han har også fått platekontrakt med MTG Music nå, som er bra for han. Hva syns dere om han folkens? :)

Her er litt info om karrieren til Endless:

* Produserer, skriver, synger, mixer og mastrer mesteparten av musikken.

* Har de siste årene klart å hente inn et stort publikum, og har toppet listene på både Kingsize.no & Uhort.no opptil flere ganger.

* Regnes som en av Norges mest kjente undergrunnsrappere, med et gjennomsnitt på ca 1000 youtube-views i døgnet.

* Bor på Nesodden og startet med hiphop tidlig i 2005. Fem år senere regjerer han listene over nedlastninger på nett og lager stadig låter som blir spilt i hele landet.

* Deltok i X Factor 2010 sammen med show-partneren L Mario, der de ble satt sammen med Soulstar Elements. Den nylig sammensatte gruppa tok navnet 2 Elements, og klatret sin vei til første livesending, der de dessverre gikk ut i en sangduell med Hans Bollandsås.

http://www.youtube.com/watch?v=XYNvxOA3YJk

* Har en stadig voksende fanbase på Facebook, og nærmer seg 4000 medlemmer på fan-siden sin, der over 3000 er aktive brukere av siden.
( https://www.facebook.com/EndlessOffisiell?fref=ts )

* Endless & L Mario gjør det veldig bra på scenen, og regnes av arrangører som en av de beste show-duoene i Norge.

Den gamle låta Refleksjon har gjort det veldig bra på Youtube, og nærmer seg nå 400.000 views.

(



Refleksjon & Tilgi Meg er de mest spilte Youtube-låtene, da begge har over 225.000 views.


I 2008 slapp Endless skiva "Terapi For Psykiateren", som har solgt veldig bra i private kretser.

Etterhvert har Endless jobbet seg oppover, og han har varmet opp og jobbet med en håndfull artister:

Opptrådt og varmet opp for

El Axel Necro Mr. Hyde Freddy & The Casuals Gatas Parlament Jaa9 & OnklP!

Noen av de Endless har jobbet med:

* Lex Press (Cir.Cuz)
* Svartepetter (Cracklab Records)
* Karoline Wendelborg (Sunget med Madrugada)
* Sabotage (New York)
* Haji (Tidligere Idol-deltaker, og tidligere medlem av Forente Minoriteter/ Minoritet1)
* $tr8 "Outta Control" / Sidewalk (www.myspace.com/outtacontrolmusic)
* Limpressed (Sweden)
* SlinCraze (Opptrådte personlig for Kong Harald da han feiret år)

Endless har sluppet over 40 låter som ligger ute for lytting og nedlasting på www.uhort.no/artist/endless, og har ligget på topp som den mest nedlastede artisten fra Uhørt i over et år.

Endret av Larse98
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hører ikke på han ofte nå lengre. oppdaget han for kanskje 3 år siden. knallbra musikk med god tekst.

Okei, samme som meg da, 3 år her også og har lagt ut litt av han på YouTube før med tillatelse :)

Han har det, veldig gode tekster og beats rett og slett.

 

Skal begynne med rap selv, holder på å spare til litt utstyr som skal snart kjøpes. Imens jeg venter på det skriver jeg tekster, hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Okei, samme som meg da, 3 år her også og har lagt ut litt av han på YouTube før med tillatelse :)

Han har det, veldig gode tekster og beats rett og slett.

 

Skal begynne med rap selv, holder på å spare til litt utstyr som skal snart kjøpes. Imens jeg venter på det skriver jeg tekster, hehe.

Det er bra! si ifra når du får lagt ut noe rap så skal jeg høre på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...