Gå til innhold

Kan være lurt å holde an Radeon R9 280X-kjøpet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

det var jo kjedelig å høre for meg :( har allerede bestillt sapphire 280x toxic :( men er deet så mye forskjell egentlig?? taper jeg noe på det?? :)

Kanseller bestillingen din, eventuelt bruk angrefristen. Om det er verdt det vil tiden vise.

Jeg vet ikke,skal jo ikke overklokke så tror ikke en ny kjerne er så mye bedre :) lavere støy/varme det kan man fikse med litt luft regulasjon :) men jeg vet rett og slett ikke :p

Lenke til kommentar

Høres ut som et skikkelig skittent triks fra AMD må jeg si... å ikke fortelle om noe sånt...

Produktet blir et hår bedre på strømforbruk, og du kaller det for et skittent triks?

Regner med at du mener at G-zync, PhysX, Mantle, Geforce Experience, og GPU Boost også er skitne triks da?

 

EDIT:

Er forøvrig en utrolig misledende overskrift, ser ingen grunn til å vente.

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

skittent triks fra AMD!

Kvitte seg med gammelt overskuddslager av CPU'r på den måten.

Det er snakk om en respin av brikka for å få ned strømforbruket, ytelsen og funksjonaliteten vil være identisk, og med tanke på at det i beste fall er snakk om 30W forskjell ser jeg ikke helt hvorfor det skal ha så mye å si.

Var det ikke flere anmeldere som påpekte at kortet skrudde ned klokkehastigheten sin på grunn av de høye temperaturene? Da vil muligens den nye chippen rett og slett yte bedre også.

Lenke til kommentar

 

 

 

skittent triks fra AMD!

Kvitte seg med gammelt overskuddslager av CPU'r på den måten.

Det er snakk om en respin av brikka for å få ned strømforbruket, ytelsen og funksjonaliteten vil være identisk, og med tanke på at det i beste fall er snakk om 30W forskjell ser jeg ikke helt hvorfor det skal ha så mye å si.

Var det ikke flere anmeldere som påpekte at kortet skrudde ned klokkehastigheten sin på grunn av de høye temperaturene? Da vil muligens den nye chippen rett og slett yte bedre også.

Hadde det vørt tilfelle,så ville jeg levert tilbake kortet og sagt at det var et defekt kort. tror nok jeg kan gjøre det :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...