Gå til innhold

[Løst] Hjelp til kjøp av MacBook Pro Retina 13" vs 15"


Gjest Slettet+412

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Heisann!

 

Jeg er en ung musikkprodusent som ønsker å kjøpe seg en PC som er portabel. Problemet er at jeg ikke klarer å bestemme meg mellom 13" og 15". Prisklassen er et stort hopp og lurer virkelig på om det er verdt det? Bedre hardware og større skjerm men kommer jo bare til å bruke den til skolearbeid og musikk sånn ellers. Så spørsmålene mine er:

 

- Hva burde jeg gå for?

- Hva får jeg mest ut av pengene?

 

Setter pris på alle innspill!

 

Mvh
Kromskallen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får vel mer valuta for pengene om du velger en PC enn en MAC ?

 

Hvis du har godt syn så kan du vel klare deg med 13". Du får i alle fall mer prosessorkraft til å dra synther og effekter og du slipper å bounce så mye ned på disk. Det er digg med mye CPU hvis du har komplekse prosjekter oppe hvis du lager elektronisk musikk.

 

13" er jo også ultraportabel og sånn sett også bra til å bruke på skolen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du får vel mer valuta for pengene om du velger en PC enn en MAC ?

 

Hvis du har godt syn så kan du vel klare deg med 13". Du får i alle fall mer prosessorkraft til å dra synther og effekter og du slipper å bounce så mye ned på disk. Det er digg med mye CPU hvis du har komplekse prosjekter oppe hvis du lager elektronisk musikk.

 

13" er jo også ultraportabel og sånn sett også bra til å bruke på skolen.

 

Joda, det gjør det nok men Mac tilbyr meg et mye bedre utvalg når det kommer til software og musikkproduksjon.

 

Har meget bra syn så får nok nøye meg med en 13" da.

 

 

Siden du vil ha en pc som er portabel anbefaler jeg deg 13" da den er praktisk å bære rundt med. En 15" egner seg mer fast på skrivepulten/hjemmet ditt. Men gå for den råeste med 512 gb, så har du en Mac som varer og varer.

 

Den er så? Da blir det nok 13". Tenker jeg bruker de ekstra pengene i über hardware.

 

Takk for svar dere! :D

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...