Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows 8.1 skaper problemer for GPU-drivere


Anbefalte innlegg

Joda, 8.1 er en ålreit oppdatering det, men den har offisielt føkka opp driverne mine. Spesielt driveren til skjermkortet sliter jeg med, da ikke en gang skjermspareren vil kjøre fordi jeg visstnok har "et gammelt skjermkort". Og det er snakk om et Nvidia 770, som kom på markedet i år...

 

Andre som har problemer, eventuelt noen som kan dele noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Etter at jeg oppdatert til 8.1 ble det en del problemer med drivere selv om PC ble kjøpt i oktober 2013 med 8.0. Alt fungerte med 8.0.

 

Når det gjelder 8.1 måtte jeg kjøpe et driver program og det hjalp på en del, men ikke HP skriveren, får ikke lenger opp HP løsning senter.

tok kontakt med HP, uten at vi fant noen løsning på det selv om vi lasten ned siste pakke fra HP.

 

Får heller ikke Office 2007 til funke som det skal,. den vil kjøre noe installering først for eks. word starer opp, det gjelder alle programmene i Office .

 

Men det er ikke nok, har en nettbutikk som er styrt fra mitt regnskap/faktura program der laster jeg opp til FTP server, Etter oppdateringen til win 8.1 er det ikke mulig lenger, da stopper det/ låser seg. Men win 8 var det ikke noen problem.

 

Ringte Microsoft idag og ble ikke klokere av det, svarene gikk mest på de produktene som hadde problemer, virket som de ville legge skylden på dem og ikke at 8.1 var som det store problemet.

 

Hva skal en gjøre, burde være noen store advarsel fra de når en laster ned til 8.1 "mulig en del programmer ikke virker etter oppdateringen"

 

Hadde det stått ville ikke problemet kommet for jeg ville ikke ha lasten ned før jeg viste hva som ikke ville fungere.

 

Andre som har slike problemer med win 8.1 ?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...