Gå til innhold

[Løst] Erfaring med www.skippys.no?


Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter bartevoks, og har i min søken oppdaget at det norske markedet for dette er relativt lite. : /

Jeg fant i midlertid siden www.skippys.no, som later til å spesialisere seg på nettopp dette til slik en grad at de produserer sin egen voks.

 

Det jeg stusser på er om det er grunn til skepsis; det står ingenting om selve firmaet på siden, og transaksjonstjeneren blir kun veldig kortfattet beskrevet.

 

Hvis noen har erfaring fra dette nettstedet eller kan undersøke det nærmere, setter jeg stor pris på all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Admin dette ser veldig mye ut som sjult reklame?

Det er ikke hensikten.

 

Det jeg håper er at noen enten kan hjelpe meg å verifisere/falsifisere sidens meritter eller eventuelt, mot all formodning, gi meg et vink dersom en skulle ha kommet over en annen leverandør av tilsvarende produkter.

 

De positive (og negative) aspektene jeg presenterer er bare et eget grunnlag for en vurdering, som jeg håper noen kan bygge videre på.

Lenke til kommentar

Hahaha, Eier av enkeltmannsforetaket "Skippy Mustasjevoks M. Skibnes" er jo selvfølgelig bosatt i Trondheim :D

 

Foretaket har som sagt eksistert siden februar '95 og fremstår som solid, så jeg har ingen grunn til å tro at dette er noe annet enn et godt produkt som kanskje ikke har hatt en online profil før i det siste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...