Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blir ikke forelska i meg:(


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Det er en jente som jeg har kjent i mange år og som bor på samme stedet som meg. Vi har hatt litt kontakt igjennom skole opp igjennom men her i starten av sommeren fikk jeg en melding om jeg ville være med å bade. Selvfølgelig takket jeg ja. Begge likte det godt og vi hadde det fint sammen.

 

Vi badet nesten hver dag og jeg ble mer og mer forelska i ho. Utenom bading sykla vi litt sammen og sånt småtteri, men mest bading. Vi hadde en flott sommer sammen.

Så startet skolen igjen og min venn har slitt veldig med å tilpasse seg og har ikke hatt det så bra. Jeg har vært en stor støttespiller gjennom mange meldinger hvor jeg prøver å motivere og hjelpe så mye jeg kan. Ho sier ho er veldig glad for at vi kan snakke sammen og og at det hjelper masse. Jeg håpet virkelig at det kunne hjelpe med å vise hvor omtenksom og snill jeg er og att ho skulle forstå det. Men det stopper liksom der.

 

Jeg er bare så utrolig forelska men ho har ingen følelser for meg, hva skal jeg gjøre? Kunne så sett for meg et forhold, jeg ville vært verdens gladeste mann.

 

Hun vet godt at jeg liker ho.

 

Har noen med noe mer erfaring noen tips til stakkars meg? :hm:

 

Tusen takk



Anonymous poster hash: 9c34a...706
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Jeg har nesten vært i akkurat den samme situasjonen, og det du burde gjøre er å be henne ut, ta hun med på kino/middag etc. Vil hun ikke det, da er det nok vanskelig, men hvis hun vil, så kan du ha en sjanse.

 

Det er mulig å få noen som ikke er fullt så interessert i deg til å bli interessert, jeg har vært sammen med ei i over ett år nå, og vi ble først kjent for tre år siden. I starten var det veldig vanskelig å få oppmerksomheten hennes på en slik måte, men etter hvert så ble hun forelska.

 

Det er håp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hmm.. Jeg har nesten vært i akkurat den samme situasjonen, og det du burde gjøre er å be henne ut, ta hun med på kino/middag etc. Vil hun ikke det, da er det nok vanskelig, men hvis hun vil, så kan du ha en sjanse.

 

Det er mulig å få noen som ikke er fullt så interessert i deg til å bli interessert, jeg har vært sammen med ei i over ett år nå, og vi ble først kjent for tre år siden. I starten var det veldig vanskelig å få oppmerksomheten hennes på en slik måte, men etter hvert så ble hun forelska.

 

Det er håp.

 

Da er det håp for meg hvertfall.

You just made my day, sir.

Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg har nesten vært i akkurat den samme situasjonen, og det du burde gjøre er å be henne ut, ta hun med på kino/middag etc. Vil hun ikke det, da er det nok vanskelig, men hvis hun vil, så kan du ha en sjanse.

 

Det er mulig å få noen som ikke er fullt så interessert i deg til å bli interessert, jeg har vært sammen med ei i over ett år nå, og vi ble først kjent for tre år siden. I starten var det veldig vanskelig å få oppmerksomheten hennes på en slik måte, men etter hvert så ble hun forelska.

 

Det er håp.

Trådstarter her. Tusen takk for ditt innlegg! Masse inspirasjon. Jeg ber ho stadig med på å løpe en tur og sånt. Vi skal også til byen en dag sammen noe vi kom frem til sammen. Ho inviterer til og med meg med så derfor jeg har litt problemer med å forstå dette :) Jeg vil bare fortsette og se hva fremtiden bringer.

 

Jeg har uansett fått en utrolig god venn i henne.

Anonymous poster hash: 9c34a...706

 

Anonymous poster hash: 9c34a...706

Lenke til kommentar

Du er nå så dypt inne i vennesonen at det ikke finnes noen vei ut.

Hun syntes ikke du er kjærestemateriale, reality is a bitch men det er sannheten.

Hun vet godt at du liker henne men gjør ingenting med det, hun løper rundt deg i bikini og kunne ikke brydd seg mindre, hun snakker med deg om alle problemene sine, forundrer meg ikke om hun diskuterer gutteproblemer med deg også. For henne er du bare en god venn, that's it.

 

Kort sagt, du har ikke sjans. Hun er ikke tiltrukket av deg, og det er ingenting du kan gjøre med det. Beste du kan gjøre er bare å komme deg videre og finne en annen. Fortsett vennskapet som det er uten å ødelegge noe, høres ut som dere egentlig har det ganske fint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er nå så dypt inne i vennesonen at det ikke finnes noen vei ut.

Hun syntes ikke du er kjærestemateriale, reality is a bitch men det er sannheten.

Hun vet godt at du liker henne men gjør ingenting med det, hun løper rundt deg i bikini og kunne ikke brydd seg mindre, hun snakker med deg om alle problemene sine, forundrer meg ikke om hun diskuterer gutteproblemer med deg også. For henne er du bare en god venn, that's it.

 

Kort sagt, du har ikke sjans. Hun er ikke tiltrukket av deg, og det er ingenting du kan gjøre med det. Beste du kan gjøre er bare å komme deg videre og finne en annen. Fortsett vennskapet som det er uten å ødelegge noe, høres ut som dere egentlig har det ganske fint.

 

Ouch!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...