Gå til innhold

Nintendo har stanset produksjonen av Wii-konsoller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at de velger å lage wii mini fremfor den originale utgaven, og skjønner heller ikke at de droppet Gamecube støtten på de senere utgavene.

Bare det å kunne spille Gamecube spill fullverdig var en av grunnene til at jeg kjøpte wii i 2006, spill mer gc spill enn wii spill på den :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt mange gode timer med denne alene og med andre, du har levd et bra liv sammen med meg og mine :)

 

Har uendelig med gode spill til denne konsollen :) Har en hau med gode Wii spill, jeg prøver også å kvitte meg med en del elendige spill som jeg har på Wii. Men å kvitte seg med skit er ikke enkelt om man vil ha penger for det haha :)

 

Det som var trist med Wii spill utvalget var at det var så mange elendige spill til konsollen at de gode spillene ble gjemt bak alle de billige søppelspilla folk flest kjøpte, de gode spilla holdt seg som regel høyt oppe i pris. Alle søppelspill kunne du kjøpe til 99,- fra Wii'en var 1,5år....

 

Det er så mange gode spill som fortjener mer salg på Wii en alle disse søppelspilla på Wii'en solgte. Trist....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...