Gå til innhold

Hvem kan levere meg PlayStation 4 raskest?


Aeyoun

Anbefalte innlegg

Jeg ser det er mange nettbutikker som tilbyr forhåndsbestilling av PlayStation 4. Alle butikkene sier lanseringsdatoen er 2013-11-29, men ingen av de kan si leveringsdatoen om man bestiller fra dem.

 

Jeg kontaktet Komplett/MPX og fikk vite at om jeg bestilte nå antok de at jeg vilel få den i slutten av januar.

 

Vet noen hvor jeg kan bestille den for å få den tidligere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du henger desverre langt etter, og jeg kan nesten love deg at du ikke vil få den til lansering om du bestiller den på nettet fra i dag av. Ditt beste håp er nok å stille deg i kø, eller møte opp i GOD tid utenfor en eller annen butikk i området der du bor. Det tyder på at det blir skrallt med konsoller ved lanseringen her til lands, desverre.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du henger desverre langt etter, og jeg kan nesten love deg at du ikke vil få den til lansering om du bestiller den på nettet fra i dag av.

 

Jeg var tidlig ute med å bestille Xbox One, men det ble krøll med bestillingen. Nå lurer jeg på om jeg kan få PlayStation 4 tidligere.

 

Jeg regner ikke med å få på lanseringsdatoen. Håpet var å finne noen som kanskje kunne levere litt tidligere enn hva Komplett oppgir.

Lenke til kommentar

Sånt og forstå! Ja nei, jeg trur det blir en kamp å få levert sin før nyttår. Du kan jo alltids legge inn en bestilling, og kanskje folk blir å avbestille etterhvert slik at du hopper frem i køen. Rimelig longshot akkurat det der men :p

Lanseringstitlene til konsollen har jo blitt tynnet ut litt de siste ukene..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Tror forhåndsbestilling er kjørt hvis du ønsker maskin på release, uansett hvor du bestiller i fra.

 

Vet også at butikkene ikke har fått så mye info angående videre leveranser, men regner med at de kommer med noen form for informasjon til de som har bestilt veldig snart. Så får vi vel se hva de sier da.

 

De jobber steinhardt med å få tak i fler, kan jeg tenke meg. De som får tak i flest til levering før jul blir jo helter...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er ei desperat jente som prøva å få tak i PS4 til typen til jul, men ser ut som det er et dødt prosjekt. Er ikkje det mulig å bestille fra over havet eller noke? :) Er desperat å få en til jul. Kjedlig å gi ei julegave å sei "værsågod, du får den i slutten av januar :) kanskje"..... Tips mottas med stooor takk!

Lenke til kommentar

Er ei desperat jente som prøva å få tak i PS4 til typen til jul, men ser ut som det er et dødt prosjekt. Er ikkje det mulig å bestille fra over havet eller noke? :) Er desperat å få en til jul. Kjedlig å gi ei julegave å sei "værsågod, du får den i slutten av januar :) kanskje"..... Tips mottas med stooor takk!

 

Ikke bestill fra utlandet! Da sier du fra deg alle de gode forbrukerrettighetene vi har i Norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...