Gå til innhold

Hardware Ekstra har blitt enda bedre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Perfekt tråd og spørre om hjelp, Har Adblock men eneste stedet jeg virkelig vil ha den er på Youtube. Vet ikke om jeg gjør noe glat men det skjer ingenting når jeg whitlister tek.no

Fulgte hw sin guide til punkt og prikke men nada.. Help please :)

 

Hei,

 

Det er ett problem i Opera sin adblock-plugin hvor hvitelistingen ikke fungerer som den skal. Du kan lese ett annet svar om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536827&p=20991311

Lenke til kommentar

Perfekt tråd og spørre om hjelp, Har Adblock men eneste stedet jeg virkelig vil ha den er på Youtube. Vet ikke om jeg gjør noe glat men det skjer ingenting når jeg whitlister tek.no

Fulgte hw sin guide til punkt og prikke men nada.. Help please :)

Hei hei!

 

Jeg er i helt samme spor. Har ingenting imot noen annonser, bortsett fra de på Youtube. Det å måtte se samme reklame film 10 ganger under en time er galskap.

 

Du kan løse dette i Firefox, og da blokkerer du kun annonser fra Youtube, og ingen andre steder. Fint hvis du kan skru av denne reglen dagen Youtube ikke gir deg samme annonse 10 ganger på under en time.

- Installer Adblock Plus, og velg i Firefox: Tools > AdblockPlus > Filter preferences...

 

- På tab'n "Filter subscription" velger du "Delete" på listen eller listene som er der.

 

- I "Custom filters" velger du "Add filter group", og trykk på "Add filter".

 

- På feltet "Filter rule" fyller du ut disse i tre forskjellige regler:

 

||2mdn.net^$object-subrequest,third-party,domain=youtube.com

 

||doubleclick.net^$third-party,domain=youtube.com

 

||ytimg.com^*/swfbin/ad3-

 

Viktig at disse er huket av på "Enabled".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge betalingsløsning og anti adblock blir dytta i trynet på meg får dere ikke en krone fra meg.

Det hjelper heller ikke at artiklene deres kun er gammelt nytt kopiert fra andre, bedre, sider.

 

Og før du sier, hvordan vet du det når du ikke betaler?

Trykk escape når sida har lastet, før betaling/adblock spammen kommer frem, så har du hele artikkelen gratis. Betalingsartikkelen også.

 

 

"Alt var bedre før" gjelder i aller høyeste grad hw nettverket... Få tilbake overklokking.no og den typen artikler, så betaler jeg gladelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...