Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei folkens =) Dere hører det sikkert stadig. "jeg har en idee til en app" Jeg har en idee og vet nøyaktig hva APPen skal inneholde. Den skal ikke være vanskelig eller tidkrevende og utvikle og jeg har allerede vært i kontakt med folk som jobber med annonser og markedsføring som kunne tenkt seg og anvende denne appen om vi får litt nedlastninger. Har i en stund samlet informasjon og tilrettelagt for APPen så det burde gå veldig raskt for dem som gidder være med. Om ingen vill være med må jeg vell gjøre det selv og hva har dere da som tips? Den skal inneholde GPS, linker til nettsider, litt bilder, litt info og eventuelt annonseplass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du tar det opp i dette forumet, og ikke nevner betaling, så tenker jeg at du forventer at dette blir laget gratis for deg. Det skulle ikke forundre meg om noen tilbyr seg å gjøre det heller. Men kvalitet koster. Og hva slags forutsetninger har du for å komme med antagelser om hvor kjapt en slik app kan lages?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Betaling blir det selfølgelig iform av engangssum eller andel av fortjeneste. Ingenting er gratis spesielt ikke kvalitet. Jeg henvender meg her for jeg syns at utviklerfirmaene tar seg alt for godt betalt og vil heller gi noen som intriserer seg for dette anledning til å være med å sette navnet sitt på en app. Når det kommer til antagelser om hvor kjapt en slik app kan lages vil jeg være relativt sikker på det skal gå kjapt mtp at den skal bestå av informasjon som allerede eksisterer i form av tekst, bilder og gpskoordinater.


Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei folkens =) Dere hører det sikkert stadig. "jeg har en idee til en app" Jeg har en idee og vet nøyaktig hva APPen skal inneholde. Den skal ikke være vanskelig eller tidkrevende og utvikle og jeg har allerede vært i kontakt med folk som jobber med annonser og markedsføring som kunne tenkt seg og anvende denne appen om vi får litt nedlastninger. Har i en stund samlet informasjon og tilrettelagt for APPen så det burde gå veldig raskt for dem som gidder være med. Om ingen vill være med må jeg vell gjøre det selv og hva har dere da som tips? Den skal inneholde GPS, linker til nettsider, litt bilder, litt info og eventuelt annonseplass.

Så det var du som lagde tinder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...