Gå til innhold

Hvorfor skal vil hjelpe Arfan Bhatti?


Anbefalte innlegg

Selv om Herr Bhatti er en meget farlig mann på svært mange måter er han likevel en norsk statsborger, og da har myndighetene som Elden sa plikt til å prøve å hjelpe ham  best mulig, noe jeg er helt enig med, selv om jeg er svært negativ til de valgene Bhatti har tatt i løpet av årene som har gått. Den norske stat kan ikke nekte ham rettigheter som Ola og Kari Nordmann kan ta i bruk om de skulle havne i knipe i utlandet

Endret av crii
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om Herr Bhatti er en meget farlig mann på svært mange måter er han likevel en norsk statsborger, og da har myndighetene som Elden sa plikt til å prøve å hjelpe ham  best mulig, noe jeg er helt enig med, selv om jeg er svært negativ til de valgene Bhatti har tatt i løpet av årene som har gått. Den norske stat kan ikke nekte ham rettigheter som Ola og Kari Nordmann kan ta i bruk om de skulle havne i knipe i utlandet

 

Han er bare nektet innreise til Tyrkia. Han kan reise fritt til Italia, Norge, Sverige osv.

Den Norske nasjonen er bekymret for at Bhatti blir medlem av den Islamske Stat.

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Bhatti-stoppet-pa-grensen-til-Tyrkia-8077828.html

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Selv om Herr Bhatti er en meget farlig mann på svært mange måter er han likevel en norsk statsborger, og da har myndighetene som Elden sa plikt til å prøve å hjelpe ham  best mulig, noe jeg er helt enig med, selv om jeg er svært negativ til de valgene Bhatti har tatt i løpet av årene som har gått. Den norske stat kan ikke nekte ham rettigheter som Ola og Kari Nordmann kan ta i bruk om de skulle havne i knipe i utlandet

Jeg mener det, at hvis du drar til et annet land, og skal leke Jihad soldat, så burde man miste statsborgerskapet sitt, det er faktisk et valg man tar. Bhatti har sagt flere ganger at han ikke ville tilbake til Norge, men kommer "hjem" likevel. Jeg er helt for at den norske stat skal hjelpe sine borgere, men ikke slik som Bhatti og andre som forguder den type hat som det de terroristene gjør

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Selv om Herr Bhatti er en meget farlig mann på svært mange måter er han likevel en norsk statsborger, og da har myndighetene som Elden sa plikt til å prøve å hjelpe ham  best mulig, noe jeg er helt enig med, selv om jeg er svært negativ til de valgene Bhatti har tatt i løpet av årene som har gått. Den norske stat kan ikke nekte ham rettigheter som Ola og Kari Nordmann kan ta i bruk om de skulle havne i knipe i utlandet

Jeg mener det, at hvis du drar til et annet land, og skal leke Jihad soldat, så burde man miste statsborgerskapet sitt, det er faktisk et valg man tar. Bhatti har sagt flere ganger at han ikke ville tilbake til Norge, men kommer "hjem" likevel. Jeg er helt for at den norske stat skal hjelpe sine borgere, men ikke slik som Bhatti og andre som forguder den type hat som det de terroristene gjør

 

 

Han kommer hjem til Norge og får servert uføretrygd på grunn av traumatiske krigsopplever. Dette gjør de i Sverige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nå forventer Bhatti hjelp av UD for å finne ut hvorfor han ble nektet innreise i Tyrkia. Burde vi ikke stille oss følgende spørsmål: "Hvorfor ble han ikke nektet innreise til Norge da han ble sluppet fri fra fengsel i Pakistan?".

 

Fordi han er norsk statsborger. Det som du heller bør spørre deg selv er HVORFOR ikke fikk inndratt sitt statsborgerskap, da han faktisk ble fotografert, og det faktisk er bevis, at han var sammen med militante i Pakistan. 

 

Det spørsmålet er ganske enkelt: fordi han sannsynligvis bare har et norsk ett, og at norske myndigheter er ikke interessert i å gjøre folk statsløse.. 

978x.jpg

 

Tråden jeg opprettet ang. emnet tidligere: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1469191&page=1

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Nå forventer Bhatti hjelp av UD for å finne ut hvorfor han ble nektet innreise i Tyrkia. Burde vi ikke stille oss følgende spørsmål: "Hvorfor ble han ikke nektet innreise til Norge da han ble sluppet fri fra fengsel i Pakistan?".

 

Fordi han er norsk statsborger. Det som du heller bør spørre deg selv er HVORFOR ikke fikk inndratt sitt statsborgerskap, da han faktisk ble fotografert, og det faktisk er bevis, at han var sammen med militante i Pakistan. 

 

Det spørsmålet er ganske enkelt: fordi han sannsynligvis bare har et norsk ett, og at norske myndigheter er ikke interessert i å gjøre folk statsløse.. 

978x.jpg

 

Tråden jeg opprettet ang. emnet tidligere: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1469191&page=1

 

Jeg skjønner selvfølgelig problematikken, men det burde vært mye større reaksjoner på at mannen holde på som han gjør. Han skulle nesten hatt livstid i fengsel med brev og besøksforbud :p

Lenke til kommentar

 

 

Bhatti er en større trussel for Norge når han nektes innreise til Tyrkia. Det vil styrke hatet hans mot den norske nasjonen.

 

Vi kan da ikke bryte sikkerhets tiltak basert på følelsene til en religiøs psykotisk ekstremist.

 

Han nekter å følge de globale menneskerettighetene, den norske grunnlov og ellers det generelle lovverket vi har laget.

Min mening er at han burde dømmes som lovløs og bli behandlet som fritt vilt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Bhatti er en større trussel for Norge når han nektes innreise til Tyrkia. Det vil styrke hatet hans mot den norske nasjonen.

 

Vi kan da ikke bryte sikkerhets tiltak basert på følelsene til en religiøs psykotisk ekstremist.

 

Han nekter å følge de globale menneskerettighetene, den norske grunnlov og ellers det generelle lovverket vi har laget.

Min mening er at han burde dømmes som lovløs og bli behandlet som fritt vilt.

 

 

Hvis Bhatti er ekstremist. Da er alle muslimer ekstremister.

I Indonesia halshugger de mennesker hver eneste dag.

I Iran henger de mennesker hver eneste dag.

Alle muslimske nasjoner er ekstremister hvis Bhatti er ekstremist. For Bhatti har kun fulgt koranen.

 

Før du sier troll! Jeg kan gi deg mange videoer der mennesker blir slaktet ihjel av guds Sharia.

Ikke islamske stat. Neida, dette er vanlige muslimske nasjoner som følger Sharia. Muslimer vil ikke ha vestlig kultur.

Midtøsten kultur er overlegent vesten. I Iran prøvde Kongen å gi muslimene vestlig kultur. Iran nå en islamsk republikk haha.

 

Slik gikk det med kongen i Iran som prøvde å modernisere et islamsk nasjon.

https://www.youtube.com/watch?v=ta6HZUltE2E

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Hvis Bhatti er ekstremist. Da er alle muslimer ekstremister.

Alle muslimske nasjoner er ekstremister hvis Bhatti er ekstremist. For Bhatti har kun fulgt koranen.

 

 

Troll :p

 

Før du sier troll!

 

 

For sent :(

 

Jeg kan gi deg mange videoer der mennesker blir slaktet ihjel av guds Sharia.

 

 

Jeg kan vise deg kristne og hinduistiske som slakter ned folk på film også. Religion er manipulerende tolkning av en gammel skrift og folk er lett manipulerte.

 

Selv om noen som tolker og/eller følger sitater fra en bok gjør dem til ekstremister så betyr det ikke at alle som leser boken eller bor i landet er ekstremister. 

 

Neida, dette er vanlige muslimske nasjoner som følger Sharia. Muslimer vil ikke ha vestlig kultur.

 

 

Det forteller meg at disse vanlige nasjonene trenger et bedre styre. Muslimer vil nok ikke ha vestlig kultur, men jeg tror mange av de vil ha vestlige rettigheter og et mindre korrupt styre.

 

Midtøsten kultur er overlegent vesten.

 

 

En kultur er hva den er, den kan ikke være overlegen eller underlegen sammenlignet med andre kulturer. 

Teknologien, rettsvesen, opplæring, overtro, religion m.m kan sammenlignes men er uansett så komplekst og så innviklet med relasjoner internt med hele landsstrukturen at det ikke er lett å sette de opp mot hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

John Christian Elden sa i et telefonintervju med TV2 her om dagen at "norske myndigheter plikter å hjelpe norske statsborgere i utlandet uansett hva disse sier eller mener", noe jeg er helt enig i.

 

Bhatti er forøvrig en jævla tosk av en drittsekk.

Da er det vel bare å ta fra ham statsborgerskapet da. Det har de nettopp gjort med en dude i Danmark

Lenke til kommentar

 

John Christian Elden sa i et telefonintervju med TV2 her om dagen at "norske myndigheter plikter å hjelpe norske statsborgere i utlandet uansett hva disse sier eller mener", noe jeg er helt enig i.

 

Bhatti er forøvrig en jævla tosk av en drittsekk.

Da er det vel bare å ta fra ham statsborgerskapet da. Det har de nettopp gjort med en dude i Danmark

 

Her er problemet med det. Ingen mennesker kan være statsløse så staten kan ikke ta fra ham det norske statsborgerskapet før han eventuelt har fått statsborgerskap i et annet land og melder utvandting.

 

Hva saken i Danmark som du refererer til angår vil jeg gjerne se kilder på det om det ikke er for mye å be om :)

Endret av crii
Lenke til kommentar

 

 

John Christian Elden sa i et telefonintervju med TV2 her om dagen at "norske myndigheter plikter å hjelpe norske statsborgere i utlandet uansett hva disse sier eller mener", noe jeg er helt enig i.

 

Bhatti er forøvrig en jævla tosk av en drittsekk.

 

Da er det vel bare å ta fra ham statsborgerskapet da. Det har de nettopp gjort med en dude i Danmark

Her er problemet med det. Ingen mennesker kan være statsløse så staten kan ikke ta fra ham det norske statsborgerskapet før han eventuelt har fått statsborgerskap i et annet land og melder utvandting.

 

Hva saken i Danmark som du refererer til angår vil jeg gjerne se kilder på det om det ikke er for mye å be om :)

http://ipad.dagbladet.no/2015/07/01/nyheter/terrorisme/rettssaker/politikk/krig_og_konflikter/39951471/

 

Mener å huske at Bathi er født i Pakistan. Hvis så er tilfelle og han har dobbelt statsborgerskap er det ikke et problem å frata ham det norske.

Lenke til kommentar

http://ipad.dagbladet.no/2015/07/01/nyheter/terrorisme/rettssaker/politikk/krig_og_konflikter/39951471/

Mener å huske at Bathi er født i Pakistan. Hvis så er tilfelle og han har dobbelt statsborgerskap er det ikke et problem å frata ham det norske.

 

Synes alle nordmenn som kriger for IS eller kurdistan burde miste sitt statsborgerskap.

Norsk statsborgerskap innebære å ha lojalitet mot Norge. Disse som reiser for å krige mot andre nasjoner er forrædere. Enten de kriger for kurdistan eller IS. Forrædere alle sammen.

http://www.nrk.no/fordypning/nordmenn-vil-krige-mot-is-1.12443537

 

Det er ikke tillatt med dobbelt statsborgerskap i Norge.

Norsk lovgivning bygger på regelen om ett statsborgerskap. Det betyr at dersom man søker om norsk statsborgerskap eller ønsker å beholde det norske statsborgerskapet når man i utgangspunktet var statsborger i flere land, så må man løses fra det andre statsborgerskapet. Dersom man erverver et annet statsborgerskap, så taper man automatisk det norske.https://snl.no/statsborgerskap

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...