Gå til innhold

Kommentar: Myten om Half-Life 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God lesning på morgenkvisten.(Lørdag Vel og merke)

 

Fra et personlig ståsted så er ikke gnisten ødelagt, jeg tror at Valve sitter der å pønsker ut hvordan de igjen skal revolusjonere det vi kjenner som skytere.

Og jeg velger å tro at de igjen kommer til å sprenge grenser i god gammel Valve stil.

 

Det er IGN, men en del gode poeng blir trukket frem som er logiske.

http://www.ign.com/videos/2013/10/08/game-scoop-can-half-life-3-ever-live-up-to-expectations

  • Liker 3
Lenke til kommentar

HF3? Honestly, I don't give a s*it anymore...

 

Gidder vel ikke kjøpe det når det kommer en gang, too little too late. Liker ikke å bli behandlet på denne måten som konsument.

 

De skaper ikke forventning på denne måten, de skaper irritasjon og frustrasjon som til slutt går over i fiendtlighet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tipper HL3 kommer i 2014 etter at SM har fått litt fotfeste med nytt OS. Muligens får man spille HL1 og heile HL2 med ny kontroll før HL3 blir sluppet. Kanskje endogtil med nye hint i spilla/episodane. Uannsett er HL3 i lag med SM bare for SOS ein garantert måte å få mange til å omfavne det nye spill-OS'et. 2014 kan bli magisk! :)

Lenke til kommentar

Dessverre er det vel sånn at det eneste Valve tjener penger på nå er vel Steam tjenesten dems og ting som blir solgt gjennom TF2 og DotA 2 (nok til at det ikke er noe press på dem). De har heller ingen utgiver som legger press på dem og hvis den steam-håndboken som ble lagt ut på nettet er virkelig sann (har den noen gang blitt bekreftet?) så er det ingen klar ledelse i selskapet heller. Selv om det høres ut flott ut og alt det der, så ender det opp med at de ansatte gjør hva enn de vil og fansen får ikke de spillene som de ønsker. Det gjør også at de ikke kommer til å gi etter for press fra fansen.

 

Vet ikke om jeg engang har lyst på Half Life 3 lenger hvis det noengang kommer ut og alle ryktene som kommer ut blir spinnet rundt så mye at jeg nesten blir svimmel av å lese det. De må ha litt av en hype maskin for å få meg gående igjen angående HL3 eller noe sykt revolusjonerende.

Lenke til kommentar

Vet ikke om du spillte de da de akkurat kom ut. Men jeg spillte både HL1 og HL2 med en gang de kom ut, og for meg var begge spillene veldig revolusjonere og veldig gøy! Valve har aldri skuffet meg og tror ikke de kommer til å gjøre det nå heller.

Blir vell et mesterverk de kommer med neste gang også. :) Mulig de holder på å lager en ny revolusjonere spillmotor også (som source motoren var), som de skal bruke til HL3 (Hvis det kommer da). De kan ta all den tiden de trenger for min del.

Ser jo de spilla EA presser ut alt for tidlig. Mye piss..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Half life 3 er vell bare vært for moro skyld at hadde konsperesjons teorirer og 3 talet

spillene derimot var for min del bare den første som var bra. mest pågrunn av at du ikkje var noen super soldat og egentlig som sto bak og hva (siden var før alle katastrofe spillene)

half life 2 var bra start på men blei veldig tamt ganske fort, episodene gjorde det ikkje mye bedre

half life 3 vil aldri oppnå hyppighetens nivå, kan bli bra og kan bli dårlig. har ingen forventinger for det egentlig skal bli så bra

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...