Gå til innhold

4Hz søker medlemmer til Battlefield 4


Anbefalte innlegg

Hei.

4Hzgaming har nå begynt å bli et stort community med Svenske og Norske spillere. Vi startet opp tidlig i 2012 da vi gikk fra en tidligere klan med navn TeamTroika. Vi satset en del kompetitiv spilling i BF3. Dette døde da ut da vi merket at det var vanskelig å få tak i matcher og vi endte med public spilling helt til nå. Nå som BF4 betan er over er vi tilbake her for hente inn flere spillere som har lyst til å satse i BF4 som en kompetitiv spiller (public spillere vil vi også ha). Du bør være taktisk anlagt, ha god map awareness, god kommunikasjon og villig til å ofre noen timer foran pc skjermen. Om du er en public spiller så tar vi deg også imot med åpne armer. Vi er en flott gjeng å spille med og har det veldig morsomt på TeamSpeak. Vi har ganske mange aktive spillere!

Om det er noe du lurer på ta en tur innom vår TeamSpeak3 server:

Address: 185.7.192.80:10019
PW: 4Hzgaming

Spill vi spiller:
- Battlefield 3
- Battlefield 4

 

Det du trenger for å bli en av oss:
- Godt humør
- Liker å snakke og kommunisere med andre mennesker
- Bruker mye av tiden din foran pc'n (ikke nødvendigvis)
- Du må være 18+ (16 kan bli vurdert)

 

Alders gruppen er fra 17-44


Det vi kan tilby:
- Egen Teamspeak3 server
- Egen hjemmeside
- Veldig trivelige folk å spille/snakke med
- Spill servere (vil komme når BF4 er ute på markedet)



Hjemmeside: www.4Hzgaming.com

Send inn søknad ved å registrere deg på hjemmesiden og fyll ut skjema i søknads posten.

Dette vil vi at søknaden skal inneholde:

Personalia
Navn:
Alder:
Født:
Jeg bor/erfra:
Kontakt info: (Ikke nødvendig)
E-mail:
Interesser:
Ingame:
Spill du spiller:
Erfaringer:
Klan erfaring: (Hvilke klaner jeg har vært med i evt erfaringer)
Spill erfaring: (Andre spill jeg har spilt aktivt)
Hvordan fant du oss:
Aktivitet: (Hvor aktiv er jeg)
Hvilke krav stiller du til 4Hz:
Kjenner du noen i klanen:
Oppsummering: (Tileggs info du vil komme med. Eller evt statement)

Vis dette virker interessant kan du kontakte meg på:

Battlelogg: HELTLOST-W
Gmail: [email protected] / [email protected]
skype: mariusfinborudwinther

Vi ses!

Mvh: Marius/HELTLOST-W

Endret av HELTLOST-W
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, altså hva kan jeg si, Vi har ikke noe valg akkurat nå i Betan. Men vi går som regel i forskjellige squader der vi går for det meste infantry. Noen ganger så hender det at enkelte går i heli og tanks. Men satsingen på det kompetetivet blir 5V5 tenker jeg når spiller kommer ut. :)

Hehe, sant det, ikke mye valg i betaen nei... Bruker å joine en server med 30-40 jeg og så håpe at det ikke kommer så mange flere. Problemet er at jeg spiller dårligere jo flere folk det er :-/

 

Skal se om jeg ikke får slengt inn en søknad ja, men håper at det ikke er mye kjefting på hverandre inne på TS for feil som blir gjort da. Liker virkelig ikke slikt, men hvem gjør da det?

 

Takker for svar =)

Lenke til kommentar

Hehe, sant det, ikke mye valg i betaen nei... Bruker å joine en server med 30-40 jeg og så håpe at det ikke kommer så mange flere. Problemet er at jeg spiller dårligere jo flere folk det er :-/

 

Skal se om jeg ikke får slengt inn en søknad ja, men håper at det ikke er mye kjefting på hverandre inne på TS for feil som blir gjort da. Liker virkelig ikke slikt, men hvem gjør da det?

 

Takker for svar =)

Ja bra! så får du en try periode der du kan se hvordan det er. Men det er ingen form for kjefting for feil som blir gjort! Alle har det bare drit gøy! ;) haha! Har aldri skjedd med andre ord uansett feil! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...