Gå til innhold

Gamer.no sin oppdaterte forum funker ikke på Chrome


Anbefalte innlegg

For å ta det beste først: Utseendemessig er gamer.no en sterk forbedring fra det forrige. Det var ikke dårlig, men det nye er bedre på mange måter. Det er bare et problem: Det funker ikke på Chrome. For å ta noen eksempler:

 

Når jeg er på forsiden går det fint å trykke seg inn på en artikkel. Men om jeg da velger å se kommentarene skjer enten ingenting, eller siden hopper opp til topps. Å kommentere selv fungerer heller ikke, så jeg må klikke meg frem i selve forumet til jeg finner tråden for artikkelen, og så kommentere der.

 

Videre har vi leseranmeldelser. I skrivende stund er det en artikkel om leseranmeldelser på forsiden, så jeg ble fristet til å skrive min egen. Men nope, det fungerer ikke. Om jeg velger "Skriv din egen anmeldelse" artikkelen hopper siden opp til topps, og that's it. Velger jeg derimot "Skriv anmeldelse" øverst til høyre skjer ingenting i det hele tatt.

 

Det er nok flere slike ting på gang, men dere ser tegningen. Utseenemessig er gamer.no forbedret, men det tekniske har en del mangler.

 

Og før noen begynner: Nei, jeg har ikke tenkt å skifte browser. Det burde slettes ikke være nødvendig å vurdere engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Takk for tipset!

 

Vi oppdaterte annonsekodene på Gamer.no i går, og det førte til at javascript krasjet dersom annonsene ikke ble korrekt lastet.

 

Konsekvensen av dette ble at javascript som laster bilder på forsiden, kommentarer i artikler, brukeranmeldelser mm. ikke fungerte som det skulle.

 

Jeg har lagt inn en fiks for dette. Fungerer det bedre nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...