Gå til innhold

Nå vet vi «alt» om Nexus 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er dette helt forståelig. Minnekort er upålitelige selv også de dyrere og raskere typene. Og går man ikke får raske minnekort for man en ganske begredelig flaskehals.

Det er ikke min erfaring. Har eid svært mange raske klasse ti minnekort, fortrinnsvis fra Samsung og de har vært svært pålitelige.

 

Men kjøper en et billig klasse to minnekort til under hundrelappen kan en selvsagt ikke forvent samme opplevelsen.

Lenke til kommentar

Har eigd to Nexus-telefoner tidligere (pluss N10) og har vore veldig fornøgd med dei. Det vart aldri til at eg investerte i N4 - venta heller litt lengre og bytta til HTC One. Kjører sjølvsagt CM10 på den i dag og er kjempefornøgd.

 

Eg kjem nok sannsynligvis til å bytte ut denne med N5 med tida, men om manualen stemmer så er det muligens ikkje alt for revolusjonerande specs å sjå fram til. (Men er gull om det blir OIS og Qi.) Er eigentleg meir spent på Kit Kat og kva den bringer med seg av nye godsaker på software-fronten.

 

Håper på eit kult show som markerer release. Alltid stas å følgje med på. Kanskje får vi også ein etterfølger til N10?

 

 

Litt peaks på 4.4: http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/android-4-4-kitkat-release-date-news-and-features-1177910

Endret av huf
Lenke til kommentar

Det er ikke min erfaring. Har eid svært mange raske klasse ti minnekort, fortrinnsvis fra Samsung og de har vært svært pålitelige.

 

Men kjøper en et billig klasse to minnekort til under hundrelappen kan en selvsagt ikke forvent samme opplevelsen.

Problemet til Google er at den jevne bruker vil gå for nettopp de billige minnekortene og dermed vil de gi Google og Nexus-telefonene skylda når filer blir korrupte og filoperasjoner går sørpetregt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...