Gå til innhold

Nye hint om Half-Life 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det eksisterer en film som kort sagt oppsummerer mine følelser omkring dette:

The X Files: I Want to Believe

 

Ikke fordi jeg lengre tror at spillet blir like banebrytende som de foregående, men fordi jeg er spent på selve historien... selv om den har opparbeidet seg ekstrem stor fallhøyde de siste årene med nærmest absurd høye forventninger skapt ved god hjelp av internett. Samtidig er jeg svært spent på Source 2 som jeg anser som større sannsynlighet for at frigis innen normert levetid for et gjennomsnittsmenneske.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

 

 

25 Juli kommenterte jeg på Merle Dandridge sin facebookside og spurte om hun skulle spille stemmen til Alyx i HL3. Fikk et like av henne på den.. Vet ikke om det kan være et hint, men verd å ta med seg :)

tynt.

Klart det er tynt, men det kan likevel være et hint om at hun jobber med HL3 teamet

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo ikke veldig tynt, det stemmer sikkert. Gabe har pratet om HL3 tidligere, det er ingen tvil om at de holder på med utviklingen. De har bare bestemt seg for å overhodet ikke røpe noe, så slipper folk å bli skuffet/gira dersom deler av innholdet skulle bli endret periodisk eller dato forskjøvet. Valve har heller inget press fra aksjeholdere eller andre sjefer enn Gabe og Mike så de har full mulighet til å ha en "release when its ready" strategi.

 

Et intervju hvor Gabe snakker om HL3 under dekke som "Ricochet 2":

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

25 Juli kommenterte jeg på Merle Dandridge sin facebookside og spurte om hun skulle spille stemmen til Alyx i HL3. Fikk et like av henne på den.. Vet ikke om det kan være et hint, men verd å ta med seg :)

tynt.

Lyst til å rapportere deg for å kommentere "tynt" på noe så awesome som det keem85 gjorde. Og det heter ikke "tynt." Det heter "Tynt." Stor forbokstav i begynnelsen av en setning vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lyst til å rapportere deg for å kommentere "tynt" på noe så awesome som det keem85 gjorde. Og det heter ikke "tynt." Det heter "Tynt." Stor forbokstav i begynnelsen av en setning vet du.

 

haha. ok, for det første, at han får "likes" på facebook er ikke noe jeg ser på som en pekepinn for at HL3 er på vei, det er synsing, og ganske tynn suppe spør du meg, og det heter ikke "awesome" midt inni en norsk setning vet du mr. grammar nazi.

Lenke til kommentar

 

haha. ok, for det første, at han får "likes" på facebook er ikke noe jeg ser på som en pekepinn for at HL3 er på vei, det er synsing, og ganske tynn suppe spør du meg, og det heter ikke "awesome" midt inni en norsk setning vet du mr. grammar nazi.

 

Jeg har bare en ting å si Korporal Kranium: Touché

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...