Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - bObleJet - 35/1,4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg skal underkjenne brødene, men forstår ikke hvorfor du hoppet over spoileren her. Den var jo helt knall i all sin enkelhet.

Hvis den gummien tilhører et bildekk, håper jeg det ikke lenger er i bruk. Så rimelig herpet ut.

Må si jeg mistet interessen for Genesis etter at både Peter Gabriel og Steve Hackett forsvant. Solokarrieren til Hr. Collins blir også altfor kjedelige greier for meg, så kjedelig at jeg ikke en gang har fått med meg hvor dette Judas-stempelet skulle komme fra (en forklaring?). Som trommeslager er han imidlertid aldeles utmerket. Bildet tyder på at du er en bedre fotograf enn han er låtskriver. Enkelt og slående, noe som fremheves av en fortreffelig komposisjon.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg skal underkjenne brødene, men forstår ikke hvorfor du hoppet over spoileren her. Den var jo helt knall i all sin enkelhet.

Hvis den gummien tilhører et bildekk, håper jeg det ikke lenger er i bruk. Så rimelig herpet ut.

Må si jeg mistet interessen for Genesis etter at både Peter Gabriel og Steve Hackett forsvant. Solokarrieren til Hr. Collins blir også altfor kjedelige greier for meg, så kjedelig at jeg ikke en gang har fått med meg hvor dette Judas-stempelet skulle komme fra (en forklaring?). Som trommeslager er han imidlertid aldeles utmerket. Bildet tyder på at du er en bedre fotograf enn han er låtskriver. Enkelt og slående, noe som fremheves av en fortreffelig komposisjon.

No vil eg no påstå at både Gabriel, Collins og resten av bandet ikke har produsert noe av særlig verdi etter overgangen til 80-tallet... Men ville egentlig bare takke for positiv tilbakemelding når det gjaldt mine ferdigheter.

Jeg kommer tilbake senere på kvelden i dag, med bevis på at Collins har større evner som låtskiver enn jeg som fotograf....

Lenke til kommentar

12. oktober

 

Min kone forstod at jeg ikke ville feires stort på 40 års dagen, organiserte en alene uten barn helg på Siderfestival i Øystese i Hardanger.

 

post-17874-0-01145000-1381865297_thumb.jpg

f/7.1, 1/500 sek iso 100

Happy apple

 

 

 

 

post-17874-0-10708400-1381865286_thumb.jpg

f/3.2, 1/100 sek, iso 320

 

Mens vi venter på kaffe og kake på Kabuso

 

 

Lenke til kommentar

Noen ønsker seg mot jul tydeligvis (11. okt), og magasinet er forresten velplassert. Rolig og flott natur den 13. En kledelig tåkestripe henger også over vannet. Her var spoileren ganske så morsom.

 

Flotte oljefat du har funnet. Likte spesielt det sort/hvite den 17. Dagens høstblad ser nesten ut som det er plantet i plenen. Omtrent som H.C. Andersens standhaftige tinnsoldat. Sterk kontrast mot det grønne, og pluss for de andre røde flekkene som er ute av fokus.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...