Jump to content
BirgerCaC

Den lille Mot i Brøstet tråden

Recommended Posts

Jeg vil så veldig gjerne starte opp en tråd hvor man diskuterer episoder osv rundt Mot i Brøstet. Denne serien er etter mitt syn en genial serie og jeg føler at serien fortjener en tråd her på Diskusjon. Riktig nok fra 90 tallet, men like morsom nå som før :)

Prat Ivei.

Jeg kan aldri bli lei:

Mot i Brøstet

Carl og Co

Hos Martin

Hvilken episode er favoritten deres av Mot I Brøstet episodene? :)

Edited by BirgerCaC

Annonse

Jeg kan aldri bli lei:

Mot i Brøstet

Carl og Co

Hos Martin

Hvilken episode er favoritten deres av Mot I Brøstet episodene? :)

Sleng på Fleksnes også, så er jeg enig. Mot i Brøstet er dog den beste serien. Ler like godt hver gang, spesielt de episodene hvor Karl klikker fullstendig. Synes nok episode nummer 100 er best, siden de der klipper de fleste raseriutbruddene sammen i en og samme episode.

Ja, jeg glemte Fleksnes ;)

Jeg elsker at Nils irriterer på seg karl :p Ser helt komisk ut og karl med de utbruddene sine og dumheten til Nils. Også Henry da... Henry er vell prikken over I'en ;)

ja man kan jo ikke få nok av de kanarigule tøfla hans, så er det jo vanskelig å holde tilbake latteren når elna kommer inn etter et lite glass likør

tja vanskelig å si akkurat nå, for min del så er det nesten 10 år siden jeg sist så på noen mot i brøstet episoder men skulle likt å få fatt på dvd boksene med alle sesongene men virker ikke som at de kan bestilles lengre

Er det noen som vet hva den episoden der karl krangler med en som har parkert i oppkjørselen hans også pisser karl i bensintanken til han mannen som hadde parkert i oppkjørselen? :)

Leter etter den episoden hvor Karl og Nils lager en tv kanal/nyhetssending. Neon som vet hvilke episode det er? De steller istand et eller annet i garasjen tror jeg. Lenge siden jeg så den.