Gå til innhold

Ny youtube kanal, nye PC spill, nye muligheter ?


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Jeg hadde noen problem med at jeg ikke kunne bli YT partner med min gamle YT konto, så nå har jeg laget en ny konto, som også blir en fresh start for vår kanal. Nye spill, ny start. Og nå vil jeg gjerne ha innspill fra dere i PC-spill communitiet om hva dere savner av content.

 

kanalen kan finnes her:

 

https://www.youtube.com/channel/UCqmu5A65T2vbQS_2TUQ_MFw

 

Kommer nok til å lage noe MC siden en god del av viewsene fortsatt sitter innen denne kategorien, men si hva du mener.

 

laget også en serie med gratis onlinespill, som er en ny serie hvor jeg tester gratis spill som finnes ute på nettet. ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=Qd3asaSoc-M

Endret av kvisvik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt greia med å inkludere channel navn i tittel på videoene. Ellers er det vel bare å spille flere forskjellige spill, og like å lage videoer. Å bygge opp tar tid, så liker du det ikke, eller om du gjør det for penger, vil du nok gå lei. Selv med 500-1000 views daglig er ikke "lønna" stort mer enn 5-15 dollar i mnd eller noe. Varierer mht alt tho, men ca det jeg fikk før. Ang parthership er det ganske lett nå, tror halve youtube har fått pm av "zoomin", som ikke har store krav, og virker greie. 3 mnd prøvetid før 1 år lockin. TGN har også nokså lave krav, og er no lockin bare si ifra 30dager før tror jeg. Men de har mye spam med mindre du hopper av nyhetsbrev.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt greia med å inkludere channel navn i tittel på videoene. Ellers er det vel bare å spille flere forskjellige spill, og like å lage videoer. Å bygge opp tar tid, så liker du det ikke, eller om du gjør det for penger, vil du nok gå lei. Selv med 500-1000 views daglig er ikke "lønna" stort mer enn 5-15 dollar i mnd eller noe. Varierer mht alt tho, men ca det jeg fikk før. Ang parthership er det ganske lett nå, tror halve youtube har fått pm av "zoomin", som ikke har store krav, og virker greie. 3 mnd prøvetid før 1 år lockin. TGN har også nokså lave krav, og er no lockin bare si ifra 30dager før tror jeg. Men de har mye spam med mindre du hopper av nyhetsbrev.

Nei det med channel navn inn i kanalen var jo egentlig tilfeldig. og med tanke på views så vil jeg egntlig bare at det skal bli noe mer liv, nå dreier det seg om 10 -30 views per video, når de har vært oppe i noen måneder.

Lenke til kommentar

Kommer til å følge litt med på kanalen, anbefaler å fortsette :) Kan bli ganske bra. Mitt råd er å drøfte mer i dybden det som skjer i et spill enn bare det du ser.

 

Edit: For eksempel hvis du spiller et skytespill, så kan du drøfte hva som er bra med det eller andre spill du liker bedre, osv. osv. Er det dårlige servere på spillet osv?

Endret av userman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Du trenger en av disse tingene for å gjøre det bra, i mine øyne:
1. Være morsom og engasjerende. Hele tiden.

2. Være unikt god.

 

Du er desværre ingen av delene. Stemmen din er rolig og behagelig, men også kjedelig å høre på. Du gjør det ikke morsomt, så jeg ville lukke videoen din etter kort tid.

 

Mitt tips: Finn spill som du kan være 2 på og finn en morsom kar med høyt energinivå og spill sammen. Se på disse karene og hent inspirasjon.

Lenke til kommentar

ja men det er bra dere kommer med feedback, skal se over alle svarene, men det er ikke det enkleste å finne noen å gjøre videoer med så lett, men men.

 

 

Kan du spille igjennom spillet kjapt engang før du tester det, så første videoen og orka akkurat 1 minutt med klundring. Trenger ikke å være best på det, kanskje bare la være å kræsje i alt mens du sier "ojda".

Lenke til kommentar

Kan du spille igjennom spillet kjapt engang før du tester det, så første videoen og orka akkurat 1 minutt med klundring. Trenger ikke å være best på det, kanskje bare la være å kræsje i alt mens du sier "ojda".

ja det er sant, var bare no som ble tatt opp plutselig. så skal få litt forberedelseinn :D

Lenke til kommentar

Enig med det meste som har blitt sagt over her, i tillegg tror jeg det er lurt du satser på no annet enn Let's Play Minecraft serier eller lignende walkthroughs. Du burde finne din nisje, som internett-spill. Viktig å huske humor og kunnskap i tillegg.

Er fullstendig enig i dette, men noe av grunnen til at jeg har laget en del MC/MC-modpacks er at de har en såpass høy an del av seermengdene, sånn at jeg føler at om jeg skal få noen vies må noe være i denne kategorien. Men selvfølgelig klarer meg uten særlig høye views, men litt mer artig å ha noen sånn at vi kan få inn noen "diskusjoner"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...