Gå til innhold

Noen som har kjøpt State of Decay til PC?


Anbefalte innlegg

sod-announceheader.jpg

Steam link

 

 

Nå som spillet har kommet til PC, er det noen andre som har kjøpt det?

Så langt er det vel bare en Early Access men hos meg er spillet veldig spillbart.

Spiller på medium 1080p og ligger på en stabil 60fps.

 

Det anbefales, eller "kreves" at du har en kontroller men det går an å bruke mus og tastatur. Selv om jeg ikke ville anbefalt det.

 

Jeg vil si at spillet ser enda bedre ut på PC enn på Xbox. Sier vel seg selv at spillet ser bedre ut enn på Xbox.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmmm... Nei, tror jeg venter på Dying Light.

 

Zombier er helt greit. Hvis zombiene ble byttet ut med aliens eller monstre i en realistisk setting måtte utvikleren ha funnet på en historie om invasjon fra space eller en annen dimensjon. Den historien har vi hørt langt flere ganger enn historier der zombier er involvert.

Endret av FreemanG
Lenke til kommentar

Hmmmm... Nei, tror jeg venter på Dying Light.

 

Zombier er helt greit. Hvis zombiene ble byttet ut med aliens eller monstre i en realistisk setting måtte utvikleren ha funnet på en historie om invasjon fra space eller en annen dimensjon. Den historien har vi hørt langt flere ganger enn historier der zombier er involvert.

 

Godt poeng, folk stiller ikke spørsmål til et utbrudd av et ukjent virus :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...