Gå til innhold

Unboxing: Vi har hentet iPhone 5S i London


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Underlige greier dette her. Har nesten blitt en religion...

 

Skulle jeg ha ventet så lenge i kø for å kjøpe et produkt så skulle jeg hatt betalt. HW's utsending gjorde jo det da,hehe :)

 

Sånn er det med fanboys vet du. Skremmende religion. Og når en sånn en skriver for denne nettsiden, sier det sitt.

Endret av LoveAmiga
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på dette og folk som står i kø for å kjøpe GTA V?

 

Hadde ikke vært noe forskjell hvis folk hadde stått i kø for å kjøpe GTA V alle år på rad. Altså det samme produktet.

--

 

 

Skal du bruke et spill som eksempel bruker du gjerne et spill som blir resirkulert og gitt ut på nytt hvert år: Call of Duty og Battlefield.

Lenke til kommentar

 

Hadde ikke vært noe forskjell hvis folk hadde stått i kø for å kjøpe GTA V alle år på rad. Altså det samme produktet.

--

 

 

Skal du bruke et spill som eksempel bruker du gjerne et spill som blir resirkulert og gitt ut på nytt hvert år: Call of Duty og Battlefield.

 

Poenget mitt var uansett er at om man står i kø for et spill så står man i kø for noe vil som gi glede i et par uker. En smartphone vil i det minste gi ett år med glede.

 

Jeg sto selv i kø for iPad 3. Heldigvis var det ikke i en veldig stor by, så det var bare et par titalls folk i kø der. For min egen del så ser jeg på på køståing som et alternativ til å måtte være særdeles avhengig av leveringsfirmaer som gjerne pleier å levere varer når man ikke er hjemme...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...