Gå til innhold

Den nedlastbare utgaven av Grand Theft Auto V sliter (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Misvisende overskrift, den digitale versjonen sliter ikke i det hele tatt. Ræva hardware sliter med nye spill (enda GTA V på dagens konsoller ikke akkurat kan skryte av ny og super grafikk).

 

Synd spillet ikke kommer til PC.

 

enig, er nok egentlig ikke spillet selv om sliter, er at hardwaren på konsollen er for treg til å laste inn ting.

et hint, dropp trege konsoller og lanser spill til pc, er der de hører til.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Er vel slikt som skjer når ting må kjøre på over 8år gammel hardware. Håper spillet kommer på pc eller neste generasjon konsoller, noe annet ville vært merkelig. Jeg kan overleve med at det ikke kommer på pc (selv om jeg spiller på pc 99% av tiden) så lenge det kommer på en plattform med bedre hardware enn PS3/Xbox360.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Misvisende overskrift, den digitale versjonen sliter ikke i det hele tatt. Ræva hardware sliter med nye spill (enda GTA V på dagens konsoller ikke akkurat kan skryte av ny og super grafikk).

 

Synd spillet ikke kommer til PC.

les og hør før du kommenterer, dette er eit ganske kjent problem nå siden release datoen.

 

om du også hadde sett videon der dei bruker SAME hardware på begge testene med disc og DDL versjonen, ser du veldig stor forsjell. sant er hardware som holder tilbake men poenget er fårsat at overskriften er ikkje misvisende...den "sliter" samenlignet med disc versjon

 

hardwaren er ikkje ræva når målet deirast var fårsat til ps3/xbox360 generasjonen.....pc kommer sikkert ikkje før ps4 versjonen slika t du får ein "hd" utgave

Endret av BonBattery
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel slikt som skjer når ting må kjøre på over 8år gammel hardware. Håper spillet kommer på pc eller neste generasjon konsoller, noe annet ville vært merkelig. Jeg kan overleve med at det ikke kommer på pc (selv om jeg spiller på pc 99% av tiden) så lenge det kommer på en plattform med bedre hardware enn PS3/Xbox360.

 

110mill brukere vs 10 mill brukere er non godt nok argument for R*.

 

Selv har jeg null problemer med PSN utgaven av GTAV og opplever kun darling frame rate.

Lenke til kommentar

Overskrifta var ikkje misvisande. Den diskbaserte versjonen kjøyrer utan særleg med popups, det gjer HDD-versjonen til gangs!

 

At GTA V ikkje kom til din platform er synd, men ingen vits å surmule over det ;)

 

Det skyldes utelukkende trege harddisker og har INGENTING med om det er disk eller nedlastbar versjon. Installerer du hele diskversjonen får du samme problem (eller som på xbox, installerer spilledisken i tillegg til install-disken).

 

"Min plattform" er xbox 360, playstation 3, wii u, PC og 3ds. Jeg er fornøyd med 2/5, men mener spillet ikke fungerer optimalt der det ble gitt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

les og hør før du kommenterer, dette er eit ganske kjent problem nå siden release datoen.

 

om du også hadde sett videon der dei bruker SAME hardware på begge testene med disc og DDL versjonen, ser du veldig stor forsjell. sant er hardware som holder tilbake men poenget er fårsat at overskriften er ikkje misvisende...den "sliter" samenlignet med disc versjon

 

hardwaren er ikkje ræva når målet deirast var fårsat til ps3/xbox360 generasjonen.....pc kommer sikkert ikkje før ps4 versjonen slika t du får ein "hd" utgave

 

Du tar feil, installerer du spillet fullstendig med trege standarddisker får du samme problem (eller om du på xbox 360 installerer play disken i tillegg til install disken). Har du f.eks kjøpt en SSD til PS3'en din er det INGEN forskjell. Altså "sliter" ikke en versjon mer enn de andre, det er hardware som utgjør forskjellen.

Lenke til kommentar

Dette "problemet" har jeg opplevd på disk-basserte versonen også. Dog i mindre grad et det sies på den digitale versonen. Samme problem jeg har på pc spill hvor skjermkortet ikke er "raskt" nok. Forøvrig ikke eneste ps3 spill jeg eier som har dette problemet.

 

Gutter, koden som ble lekket av xbox versonen, er en PC kode. Så spillet er laget på pc, og portet til konsollene. ;)

http://www.cinemablend.com/games/GTA-5-XML-Code-Points-Exclusive-PC-Feature-PC-Was-Lead-Platform-59220.html

Lenke til kommentar

Overskrifta var ikkje misvisande. Den diskbaserte versjonen kjøyrer utan særleg med popups, det gjer HDD-versjonen til gangs!

Har klokket inn nesten tyve timer med den digitale versjonen til PS3, og hr knapt merket noe som helst til pop-ups. En og annen har jo en bygninger eller noe dukket opp i horionten, men det er ikke akkurat noe jeg legger merke til. Jeg kan trygt anbefale den digitale versjonend til de som ennå ikke har kjøpt spillet.

Lenke til kommentar

Gutter, koden som ble lekket av xbox versonen, er en PC kode. Så spillet er laget på pc, og portet til konsollene. ;)

Selvsagt er det laget på PC. Det er vel ingen som tror utviklere sitter og programmerer direkte på PS3er og XBer? Det betyr derimot ikke at spillet er laget for PC. At det er hint til PC og andre plattformer i koden er bare fordi en god del av koden er standardkode de bruker i alle spill for å spare tid.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...