Gå til innhold

Takedown Red Saber ute i mårra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YESS etter hele dagen uten å få til et spill har jeg og myagos nå spillt i 2 timer med andre kule folk, vi har til og med vunnet et par coop missions nå.

 

Hadde et drit kult "moment" vi var på båt missionet, og jeg går gjennom døra og akurrat da ser jeg på andre siden av "båt huset" kommer en av mine med soldater, men han blir beskutt av en terrorist, som jeg er rett bak, så i løpet av sekunder, kommer hangjennom døra, blir beskutt, jeg kommer rett etter ser terroristen og skyter han i ryggen, dermed redder jeg min kompis, det hele varte 1.5 sekunder, men gikk i slow mo for meg, og var bare drit kult!

Lenke til kommentar

Kan nå konkludere med at Takedown er forferdelig.

 

Jeg kan skru på det originale R6 fra 1998 og føle en mye dypere spillopplevelse, med en planleggingsfase, valg og oppsett av lag, lagkonstellasjoner, samt utstyret deres og oppførselen deres - og jeg tør påstå både oppdragene og AI er bedre i R6.

 

Hvem faen er Red Sabre, et PMC?, hvorfor skal jeg bry meg, hvorfor er jeg, hva er jeg, hvem er jeg i dette generiske drittspillet? Hvem er fiendene? Hvorfor er det 100 identiske fiender; det ble jo lovet at vi skulle få intense, taktiske kamper mot få intelligente fiender som skulle ha egne ferdigheter og identiteter i oppdragene. Hvem er AI teamet man har på slep? De er helt hjernedøde og man enser heller ikke smuler av situasjonsbetinget oppførsel og tilstedeværelse.

 

Menyene og UI i spillet må jo ha blitt laget av en 12 åring eller noe sånt. Helt latterlig.

 

Dette spillet er like mye et taktisk spill som det Mario Kart er.

Endret av Brawler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...