Gå til innhold

Du kan påvirke hva som blir vår neste spillturnering


  

279 stemmer

  1. 1. Hvilke spill bør vi ha spillturnering i?

    • Dota 2
      62
    • League of Legends
      77
    • Trackmania 2
      17
    • Team Fortress 2
      11
    • Counter-Strike: Global Offensive
      51
    • Battlefield 3/4
      68
    • World of Tanks
      12
    • StarCraft II
      51
    • Call of Duty: Black Ops II
      1
    • FIFA 14
      11
    • ShootMania
      8
    • Quake Live
      18
    • Halo 4
      5
    • Annet spill
      17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sterkt uening.

 

Det er som å si at man ikke skal ha en CS turnering fordi man skal ha en Quake turnering.

Det er to helt forskjellige spill selv om de går under samme sjanger.

Det er veldig rart om man ikke skulle ha en turnering i verdens mest populære spill pga det er en liten mini turnering i et helt annet spill bare på grunn av at spillene går under samme sjanger.

 

Ikke det beste eksempel da CS og Quake har helt klare forskjeller innenfor samme sjanger. Ditt eksempel blir mer som å sammenligne LoL med SC2, bare fordi begge er spill av type RTS. MOBA spill derimot har veldig mange likheter, og begge blir undersjanger av RTS.

 

For variasjon sin del ville det vært mer interessant med en annen type spill. Det er bare min mening ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ikke det beste eksempel da CS og Quake har helt klare forskjeller innenfor samme sjanger. Ditt eksempel blir mer som å sammenligne LoL med SC2, bare fordi begge er spill av type RTS. MOBA spill derimot har veldig mange likheter, og begge blir undersjanger av RTS.

 

For variasjon sin del ville det vært mer interessant med en annen type spill. Det er bare min mening ;)

 

Greit nok at det eksempelet jeg kom med var et litt på kanten, men jeg tror du ikke du ser helt hvor stor forskjell det er på de to spillene. Din sammenligning blir mer som å sammenligne CS med Chivalry (Etter som måten du utfører ting på og vinkelen du ser det fra er lik, men ellers er det helt forskjellig).

men poenget mitt det er at det forsatt er store og klare forskjeller på de to spillene.

 

jeg er enig i at variasjon er en god ting, men det er ingen grunn til at man ikke skal kunne ha en turnering i både league og dota og forsatt ha masse variasjon i tillegg.

 

 

Forresten, det hadde vært morro med en Chivalry turnering også :D

Lenke til kommentar

 

 

kjør en league of legends turnering, jeg og gutta var med i fjord og venter i spenning på årets.

 

Skal allerede være turnering i Dota2. Holder med ett MOBA spill ;)

Sterkt uening.

 

Det er som å si at man ikke skal ha en CS turnering fordi man skal ha en Quake turnering.

Det er to helt forskjellige spill selv om de går under samme sjanger.

Det er veldig rart om man ikke skulle ha en turnering i verdens mest populære spill pga det er en liten mini turnering i et helt annet spill bare på grunn av at spillene går under samme sjanger.

Er du sikker på at det er nok lag i Norge som ikke har lagt seg innen turneringen starter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...