Gå til innhold

The Norwegian Kings - Norsk GTA Online Crew [PS3]


  

105 stemmer

  1. 1. Hvorfor er ikke du på Mumble?

    • Jeg er på mumble
      25
    • Jeg har ikke pc med mikrofon.
      3
    • Jeg har ikke telefon med android eller iOS.
      0
    • Ser ikke poenget siden vi har ps3 ingame voice.
      8
    • Annet. (Utdyp i tråden)
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jo brukt mumble i pc spill, og ikke noe iveien med å bruke det, men ser liksom ikke helt hva som er så mye bedre enn ingame voice.

Man kan kun snakke med de man er i session med, men hvorfor skulle man ha interesse av å snakke med noen andre enn de som man gjør oppdrag eller roamer med?

Virker bare forstyrrende for meg at folk prater når det ikke angår det jeg gjør, men det er kanskje bare meg :-)

Lenke til kommentar

Absolutt. Og du kan si "vent litt med å starte, er ute av race om tre minutter" fordi du hørte at inn skulle starte et mission du ville joine, og fordi de hørte deg be dem vente litt.

Med ps3 hadde ingen av de tingene skjedd.

 

Tror de fleste gangene jeg har joinet crew missions, har vært gjennom snakk når vi har vært i forskjellige greier.

 

Also er folk sjelden i samme free roam session, så blir lite planlegging der heller.

Lenke til kommentar

 

Så befaler Plumble til android i alle fall.

 

Klarer du faktisk å bruke plumble uten at 2 stemmer på en gang blir til enorm hakking? Jeg likte alt ved plumble, men det virker overhodet ikke med en gang det er mer enn en mic på serveren aktiv, derfor må jeg nøye meg med den dårligere mumble-appen med PTT..

Lenke til kommentar

Jeg støtter opp om mumble, uten tvil. Det å ha en spill uavhengig kommunikasjonskanal er veldig fint under loading, time outs, disconnets, kicks, på tvers av sessions, folk i mission, folk ikke i missions og slikt. Dessuten virker kvaliteten på lyden langt bedre enn de som bruker in-game, dem skjønner jeg stort sett ikke hva sier engang mens mumble er krystallklar når alle har satt den opp riktig.

Lenke til kommentar

Hva bruker folk da? Blir jo et helvete å måtte trykke på en knapp på tastaturet mens jeg spiller med DS3 i hendene? ....hmm....skulle hatt en sånn symaskin pedal ting, vet at det finnes, er egentlig ganske genialt.

Som sagt er det nok voice activation, så du slipper PTT. Mic aktiverer seg når den registrerer lyd fra deg, er ikke det ok? Eller spiller du i et støyete miljø?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt er det nok voice activation, så du slipper PTT. Mic aktiverer seg når den registrerer lyd fra deg, er ikke det ok? Eller spiller du i et støyete miljø?

 

Jeg er støyete :) Snakker mye til skjermen når jeg spiller hehe, så ja, voice activ ting har aldri fungert for meg :) Eller, rettere sagt, det fungerer ikke bra for de jeg evt. spiller med :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...