Gå til innhold

Ny Total War: Rome II-oppdatering retter tekniske feil (Windows)


Anbefalte innlegg

 

men spillet mangler totalt unit collition ?? Hva er deres tanker om dette? Ble angrepet av AI, og troppene ble sent igjennom porten usannsynlig fort og tett O.o. Dessuten løp fientlige tropper rett igjennom mine. Er det ingen i creative assembly som faktisk testet spillet før release? burde ha ringt en bjelle

 

Har sett flere videoer av utviklere som spiller Rome II. Spillet har vel vært optimalisert for deres egen maskinvare og det har derfor ikke vært alt for mange bugs. Det var først planlagt å gi ut spillet sent Desember 2013 eller tidlig 2014, men plutselig flyttet de lanseringsdatoen mye nærmere. Det kan også ha noe med saken å gjøre. Det er nok en intern konflikt mellom ledende utviklere/spillansvarlige og underforståtte som har oppgitt at spillet er klart for lansering under press fra sjefer.

 

Det er uansett veldig trist at det har blitt gitt ut i denne tilstanden, og at de gir ut patcher hver uke som gir falskt håp. De burde mye heller kommet med èn stor fiks, i mine øyne. De kommer til å tape veldig mange spillere på dette, og det vil merkes spesielt godt ved neste Total War lansering. Tror nok de fleste som forelsket seg i det orginale Total War Rome fortsatt holder seg trofaste, meg inkludert, men mange nye spillere blir det i hvertfall ikke.

Skjønner hva du mener med at bugs/ hardwareproblemer i spillet kan kobles med at de ikke har klart å samarbeide skikkelig.

 

Men selv har jeg heller ikke opplevd mange bugs i spillet, det er mer det mekaniske i kampene jeg ikke helt klarer å svelge. Greit nok at AI ikke alltid klarer å takle enhver situasjon, men jeg liker ikke hvordan troppene hoper seg opp sammen og løper rundt som en tettpakket fiskestim. Om det så skjer at troppene blir tvunget sammen så burde det gi store ulemper i form av bevegelsesevne, moral etc. Forhåpentligvis er det vel noe de kan fikse. Så som du sier hadde de ideele være en diger oppdatering som fikset spillet på en helhetlig måte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...