Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

trenger råd fra gutter


Anbefalte innlegg

Hei! jeg bare lurer på en ting. Kjæresten min har bursdag snart, er det for kliss og gi han brev der det står hvor mye han betyr for meg, hvorfor jeg elsker han osv..

noe lignende som dette ( http://31.media.tumblr.com/caae84bc4c98ae434ce2e537276cfa2a/tumblr_mt5gt0AVZu1qcn98fo1_500.jpg )

 

vist du hadde fått noe slikt av jenten din, hvordan hadde du reagert? blir det liksom sånn " hva skal jeg med dette?" og sånn "okeei" reaksjon eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! jeg bare lurer på en ting. Kjæresten min har bursdag snart, er det for kliss og gi han brev der det står hvor mye han betyr for meg, hvorfor jeg elsker han osv..

noe lignende som dette ( http://31.media.tumblr.com/caae84bc4c98ae434ce2e537276cfa2a/tumblr_mt5gt0AVZu1qcn98fo1_500.jpg )

 

vist du hadde fått noe slikt av jenten din, hvordan hadde du reagert? blir det liksom sånn " hva skal jeg med dette?" og sånn "okeei" reaksjon eller hva?

 

Hvis du først skal gi han flere konvolutter som avbildet, hva med å iallefall putte en voucher som han kan løse inn i diverse ting han setter pris på?

"Denne kan løses inn i en gratis blow job, fordi jeg elsker deg!"

etc

Lenke til kommentar

Personlig hadde jeg likt å få noe sånt, men så er jeg en tøffel også. Er han en romantisk og følelsesladet person, så setter han nok pris på det. Om han ikke ønsker seg noe særlig i gaver, så setter han nok også pris på det. Hvis han derimot har en lang ønskeliste over ting han vil ha, så vil det nok bli litt antiklimaks å få et kjærlighetsbrev. Hvor lenge dere har vært sammen spiller også en rolle, jeg vil påstå det finnes både en øvre og en nedre grense. Fortell oss litt mer om han og dere, så blir det lettere å gi råd.

Lenke til kommentar

Er enig med Chillin123 her, jeg hadde blitt veldig gla med kort og en fantasisk middag.

Men det er nok en del som ville blitt skuffa og forventa fysiske ting å få.

 

Tror du må føle litt på hvordan typen din er for å finne et svar her. Er han en romantisk type går det nok. Er han en som har vondt for å vise følelser så ville jeg nok vurdert noe annet.

Lenke til kommentar

Beste bursdagsgaven jeg får er en blowjob. Jeg mener, til jul, nyttår, pinse og påske, trenger ikke bruke ei krone på meg, forutenom en DeLuze kanskje, men brev... Veeel, skulle du fortalt MEG noe føler jeg at ansikt til ansikt er mer kurant. Et brev som forteller hva DU føler... Det er jo en gave til DEG egentlig, en anledning til å fortelle det du har på hjertet, uten å se noen i øynene samtidig. Næh, gå for cognac og blowjobs du... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...