Gå til innhold

jobbsøknad på butikkmedarbeider


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen jeg har tenkt å søke jobb egenltlig overalt (mest butikkmedarbeider på forskjellige dagligvarebutikker) jeg har aldrig jobbet før så jeg kan ikke noe med kasse å gjøre, her er min søknad. er det noe mer jeg skal ha på den? eller er det noe jeg bør ta vekk?

 

Navn:
Adresse:

Email:
Tlf:
10-09- 2013





SØKNAD PÅ STILLING SOM BUTIKKMEDARBEIDER

Jeg er en positiv gutt på 19 år med arbeidslyst. Grunnen til at jeg ønsker å jobbe hos dere er at dette høres ut som en interessant jobb for meg fordi jeg liker nye utfordringer. Jeg har lett for å lære av andre, og å kunne innordne meg de miljøer som jeg til enhver tid oppholder meg i.
Ser viktigheten av punktlighet og nøyaktighet. Har lett for å omgås andre mennesker. Ellers kan det nevnes at jeg har godt humør, positivt, grei og ryddig. Jeg liker å samarbeide med andre folk og har ingen problem med å lære meg noe nytt. Det at en kan få opplæring og nye utfordringer gjør denne stillingen spesielt interessant for meg.

Min jobberfaring er ikke så veldig stor, men jeg kan nevne at jeg har arbeidet flere steder og jeg har likt meg meget godt på de forskjellige stedene, også kan jeg nevne at jeg har vært produksjonssjef ved vår ungdomsbedrift Matglede UB som min klasse hadde på VG2 Matfag.

Jeg ønsker å være med på å bidra til at deres kunder vil få den beste servicen som mulig. Jeg har en utpreget stå på vilje og trives med å ha mye å gjøre.

Jeg kommer gjerne til intervju for å presentere meg ytterligere og jeg ser fram til å høre fra dere.

Vennlig hilsen:
Vedlegg: CV

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klipp og lim-søknad som går rett i papirkurven hos større selskaper med mange søkere. Første bud er å skrive en søknad som viser at du har brukt litt tid på det - og ikke bruker et dokument der du bare bytter ut navnet på selskapet.

 

Sånn ellers synes jeg det hele trenger en aldri så liten språkvask. Det er dårlig flyt i teksten.

Lenke til kommentar

Jeg ville aldri ansatt en som har klippet og limt så mye fra NAV sitt eksempel på en butikkmedarbeidersøknad. Din arbeidslyst og utpregede ståpåvilje kommer ikke akkurat så godt frem av det.

 

Ellers burde du, som Horrorbyte skriver, rydde litt opp i språket. En søknad skal ikke være lange teksten, så da bør det være mulig å få den tilnærmet feilfri.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

kan noen "dømme" min da.:
per olsen

perolsongate 44

p[email protected]

69696996 14.01.15

 

 

 

 

SØKNAD PÅ STILLING SOM BUTIKKMEDARBEIDER

 

Hei, jeg er en 16 år gammel gutt som blir 17 år til sommeren, og har veldig lyst til å finne en jobb jeg kan holde på med en stund. Jeg er skole elev på Mandal VGS, og spiller i korps to ganger i uken. Jeg er en positiv gutt som alltid smiler, og som gjerne kunne tenke seg å lære og jobbe med noe nytt. Jeg har tidligere jobbet som badevakt på Sjøsanden ferie senter, og jobbet litt for Råtass AS. Når jeg kommer i gang så er jeg ganske effektiv. Jeg har godt humør, liker nye mennesker, og liker å få gjort ting raskt og nøye. Jeg håper jeg passer til denne jobben, og at jeg kan bidra til å gjøre ting enklere for dere.
jeg håper dere vil ta kontakt og jeg stiller mer enn gjerne opp til et intervju slik at jeg kan presentere meg.

Vennlig hilsen:
per olsen

Lenke til kommentar

"Når jeg kommer i gang så er jeg ganske effektiv." den står veldig ut og kan også virke negativ

 

når du er 17år får du ikke sitte i kassa i matbutikker eller kiosker. må være 18 for å selge tobakk og øl

okei, takk, noen ideer som får det til å virke positivt??, jepp men tenkte på mitt humør, når/hvis kunder spør meg om ting ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...